اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980135708

دسکتاپ گیمینگ فوق العاده MSI AEGIS TI

کد: 1395051980135708

http://goo.gl/s3v4YU

، تهران , (اخبار رسمی): ،msi دسکتاپ گیمینگ فوق العاه خود را به خانواده AEFIS اضافه کرد.

دسکتاپ گیمینگ فوق العاده MSI AEGIS TI

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از ماتریس ،msi به عنوان برترین برند سخت افزار گیمینگ، عضو جدیدی از سری محصولات AEGIS خود را رونمایی کرد.

AEGIS TI اولین دسکتاپ گیمینگ است که دارای دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 با تکنولوژی SLI است. این کامپیوتر گیمینگ برای گیمرهایی ارائه شده است که حداکثر کارایی را انتظار دارند.

AEGIS TI از بهترین های سخت افزار شامل پردازنده های Intel Core سری K بهره می برد تا گیمرها حداکثر قابلیت اورکلاک سیستم را در اختیار داشته باشند. دو کارت گرافیک قدرتمند با قابلیت SLI جزئیات تصویری عالی و بهترین عملکرد گرافیکی برای دریافت خروجی  4K یا تجریه واقعیت مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

علاوه بر سخت افزارهای قدرتمند داخلی ویژگی شاخص سری های AEGIS  یعنی طراحی فوق العاده کیس و راحتی در ارتقای سخت افزاری را حفظ کرده است. در کنار همه اینها سیستم خنک کننده انحصاری MSI یعنی Silent Storm Cooling 3 باعث شده است که این سیستم نه تنها در کارایی و بلکه در اثربخشی نیز مانندی نداشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماتریس

مجتمع تولیـدی ماتریس (واقع در شهرک صنعتی پرند)، صادر کننـده نمونه استان تهران و عضو اتحادیه صادرکنندگان کالا و خدمات است. این مجموعه از سال 1376 در زمینه تولید، صادرات و واردات و خرید و فروش کلیه تجهیزات و سخت افزار رایانه فعالیت می نماید و نماینده انحصاری تولید و پخش بسیاری از برندهای معتبر از جمله msi بوده و دارای 500 فروشگاه و مرکز خدمات پس از فروش و نماینده درکلیه شهرهای ایران می باشد. این مجموعه دارای بخش های متفاوتی برای حفظ استاندارد بالا می باشد: بخش های روابط بین الملل، کاوش و تحقیق بازار جهانی، خرید، فروش، امور شهرسـتانها، فروش دولتی، تحقیق و توسـعه، بخش تولیـد و کارآفرینی، تضمین و ارزیابی کیفی، خدمات پس از فروش، بازرسی و امور مشتریان، روابط عمومی، تبلیغات و طراحی، معماری، فناوری اطلاعات و ... تلاش اعضای این مجموعه با یکدلی و یکرنگی بر اساس خط مشی اصلی مدیریت شـرکت، ایجاد مرکـزی پیشرو و حـامی مصرف کننده و همواره در جهت ارائه آخرین فن آوری های جهان در زمینه رایانه با بهترین پوشش خدماتی بوده و می باشد. هم اکنون شرکت ماتریس نمایندگی انحصاری فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات بسیار معتبری است که از آن جمله می توان به برندهای بسیار مشهور MSI, AMD, Edifier, Thermaltake, Supertalent اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]