اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051274985708

امکانات جدید برای نوت بوک های گیمینگ MSI

کد: 1395051274985708

https://goo.gl/R7vRAx

، تهران , (اخبار رسمی): MSI طبق روال خود به عنوان برترین برند گیمینگ دنیا، همواره جدیدترین امکانات را به کاربران خود ارائه داده است. اکنون تکنولوژی جدید و سه بعدی صدای Nahimic 2 بر روی نوت بوک های گیمینگ MSI ارائه می شود.

امکانات جدید برای نوت بوک های گیمینگ MSI

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ماتریس( نمایندگی فروش MSI) ، این تکنولوژی امکانات نوآورانه زیاد و تنظیمات حرفه ای را شامل می شود. کاربران به کمک آن می توانند به کیفیت بهتری از صدا دست یابند و با یک کلیک ساده مهارت ها و کارایی خود در بازی را افزایش دهند.

به روز رسانی رایگان برای کاربران  Nahimic

این نرم افزار برای کلیه کاربران Nahimic به صورت رایگان به روز رسانی می شود. کاربران به راحتی می توانند آن را از وب سایت رسمی Nahimic دانلود کرده و ارتقا دهند. Nahimic 2 افکت های بیشتری را برای صدا پشتیبانی می کند که باعث می شود سطح بهتری از صدا در اختیار کاربر قرار بگیرد. علاوه بر آن،در مجموع کارایی های جدیدی به آن اضافه شده است تا نیازهای گیمرها بیشتر پوشش داده شود. 

Sound Tracker – نقاط هدف را بشنوید

برای گیمرها، به ویژه گیمرهای تازه کار، بازی کردن در محیط های ناشناخته بسیار مشکل است. با طراحی منحصر به فرد Sound Tracker، با یک رادار جهت منبع صدا و همچنین شدت آن را مشخص می کند. همچنین زمان هایی که صداهای مختلفی وجود دارد، نشانه ها جهت بلندترین صدا را مشخص می کنند و امکان عکس العمل سریع تر را برای کاربر فراهم می کنند.

Audio Lunchpad -  ویدئوهای خود را شخصی سازی کنید

این ویژگی امکان اضافه کردن صداهای ضبط شده را به صحنه های در حال ضبط بازی برای کاربر فراهم می کند. کسانی که صحنه ها را تماشا می کنند Lunchpad را نمی بینند و فقط صداهای ویژه ای که کاربر هنگام بازی به آنها اضافه کرده است را می شنوند. این ویژگی در مواقعی که گیمر بازی خود را به صورت زنده و آنلاین پخش می نماید با استفاده از کلیدهای میان بر ویژه بسیار مؤثر و کارا است.

تنظیمات حرفه ای – با حالت حرفه ای کنترل همه چیز را به دست بگیرید

پروفایل های پیش فرض متفاوتی وجود دارد که گیمرها می توانند از آنها برای هر موقعیت استفاده کنند. برای مثال برای 4 هدف مختلف، پروفایل های متفاوتی وجود دارد که کاربر با تعیین هدف می تواند از پروفایل صدای مربوطه استفاده کند و نتیجه بهتری از بازی دریافت کند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماتریس

مجتمع تولیـدی ماتریس (واقع در شهرک صنعتی پرند)، صادر کننـده نمونه استان تهران و عضو اتحادیه صادرکنندگان کالا و خدمات است. این مجموعه از سال 1376 در زمینه تولید، صادرات و واردات و خرید و فروش کلیه تجهیزات و سخت افزار رایانه فعالیت می نماید و نماینده انحصاری تولید و پخش بسیاری از برندهای معتبر از جمله msi بوده و دارای 500 فروشگاه و مرکز خدمات پس از فروش و نماینده درکلیه شهرهای ایران می باشد. این مجموعه دارای بخش های متفاوتی برای حفظ استاندارد بالا می باشد: بخش های روابط بین الملل، کاوش و تحقیق بازار جهانی، خرید، فروش، امور شهرسـتانها، فروش دولتی، تحقیق و توسـعه، بخش تولیـد و کارآفرینی، تضمین و ارزیابی کیفی، خدمات پس از فروش، بازرسی و امور مشتریان، روابط عمومی، تبلیغات و طراحی، معماری، فناوری اطلاعات و ... تلاش اعضای این مجموعه با یکدلی و یکرنگی بر اساس خط مشی اصلی مدیریت شـرکت، ایجاد مرکـزی پیشرو و حـامی مصرف کننده و همواره در جهت ارائه آخرین فن آوری های جهان در زمینه رایانه با بهترین پوشش خدماتی بوده و می باشد. هم اکنون شرکت ماتریس نمایندگی انحصاری فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات بسیار معتبری است که از آن جمله می توان به برندهای بسیار مشهور MSI, AMD, Edifier, Thermaltake, Supertalent اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]