اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571235659

برای نخستین بار صورت گرفت

آغاز پرواز تهران-آستاراخان تابان

کد: 1395050571235659

https://goo.gl/0Tz3qP

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین پرواز رسمی تهران- آستراخان با سفر هیات ایرانی به این شهر جنوبی روسیه رسما افتتاح شد.

آغاز پرواز تهران-آستاراخان تابان

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی هواپیمایی تابان، نخستین پرواز رسمی شرکت هواپیمایی تابان از مبدا تهران به مقصد بندر آستاراخان روسیه صبح امروز (سه شنبه) با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه بر زمین نشست.

گفتنی است  پس از کاهش سطح مراودات تجاری مسکو و آنکارا، اهمیت تجارت ایران و روسیه مضاعف شده و برای پیشبرد اهداف دو کشور راه اندازی این خط پروازی لازم و ضروری بود و در همین راستا همزمان با برقراری این پرواز، همایشی درباره تجارت ایران و روسیه  برگزارشد.
شایان ذکر است که پیش از این هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی ایران و حتی روس به مقصد آستراخان پرواز نداشتند و تجار و بازرگانان مجبور بودند غیرمستقیم با صرف هزینه و زمان دو برابر از تهران به مسکو یا استانبول رفته و از آنجا عازم آستراخان شوند.
شرکت هواپیمایی تابان پیش تر نخستین پرواز منظم خود را از مبدا تهران به مقصد آستاراخان از 18 خردادماه امسال کلید زد که با هفته ای دو پرواز در روزهای سه شنبه و جمعه اقدام به جابه جایی صادرکنندگان خواهد کرد.
براساس اعلام این شرکت، پرواز رفت از تهران ساعت 11 صبح و برگشت ساعت 14 همان روز از آستراخان روسیه انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواپیمایی تابان

مرکزشرکت هواپیمایی تابان (Taban Airlines) در شهر مشهد است.این شرکت در سال 1384 موفق به کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران شد و از سال 1385 پروازهای خود را به طور رسمی آغاز کرد.در مهر ماه 1385 اولین فروند هواپیمای این شرکت از نوع Bae146-300 با مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری وارد فضای کشور و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست. هواپیماهای بعدی در آبان ماه همان سال با شعار « آسمان مال ماست» به ناوگان کشور افزوده شد که با استعانت از خداوند منان و احترام به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا پروازهای مشهد-کیش با حضور مقامات استان از جمله استاندار و مدیر کل فرودگاه شهید هاشمی نزاد آغاز شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان