اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189345659

هواپیمایی تابان اعلام کرد

پروازهای تهران خرم آباد از سر گرفته شد

کد: 13950904189345659

https://goo.gl/z9MeUe

، تهران , (اخبار رسمی): پرواز تابان به خرم آباد ابتدا هفته ای یک پرواز رفت و برگشت در روزهای پنجشنبه خواهد بود.

پروازهای تهران خرم آباد از سر گرفته شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی  هواپیمایی تابان، این مجموعه با اعلام با اعلام این خبر نوشت: از آنجایی که هواپیمایی تابان جزء ایرلاین های فعال در پوشش پروازی مناطق محروم بوده است بار دیگر پروازهای تهران خرم آباد از سر گرفته شده است.
این روابط عمومی همچنان خبر داد  که اولین پرواز پس از مدت‌ها توقف پروازها به خرم آباد فرودگاه مهرآباد را به مقصد استان لرستان ترک کرد.

این خبر حاکی است از این پس قرار است ابتدا هفته ای یک پرواز رفت و برگشت به خرم آباد انجام شود که طبق برنامه تنظیم شده توسط معاون بازرگانی شرکت پروازها روزهای پنجشنبه ساعت 8 صبح تهران را به مقصد خرم آباد ترک کند و ساعت 10:30 صبح همان روز به تهران بازگردد.

گفتنی است پیگیری ها و تلاش های استانداری استان لرستان برای از سرگیری پرواز به این استان قابل اغماض نبوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواپیمایی تابان

مرکزشرکت هواپیمایی تابان (Taban Airlines) در شهر مشهد است.این شرکت در سال 1384 موفق به کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران شد و از سال 1385 پروازهای خود را به طور رسمی آغاز کرد.در مهر ماه 1385 اولین فروند هواپیمای این شرکت از نوع Bae146-300 با مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری وارد فضای کشور و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست. هواپیماهای بعدی در آبان ماه همان سال با شعار « آسمان مال ماست» به ناوگان کشور افزوده شد که با استعانت از خداوند منان و احترام به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا پروازهای مشهد-کیش با حضور مقامات استان از جمله استاندار و مدیر کل فرودگاه شهید هاشمی نزاد آغاز شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان