اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571315408

در دیدار با گروه مالی آلمانی اشپارکاسه مطرح شد

ارتباط صنعت و معدن با 55 بانک بین المللی

کد: 1395050571315408

http://goo.gl/gIWKOn

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک با 55 بانک بین المللی ارتباط دارد و در دوران تحریم نیز فعالیت های بین المللی اش قطع نشده و از طریق سایر بانک ها و به صورت غیر مستقیم انجام می شده است.

ارتباط بانک صنعت و معدن با 55 بانک بین المللی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، گروه مالی آلمانی اشپارکاسه (sparkasse) به سرپرستی لونکا روهله (llonka Ruhle) مدیر بخش بنیاد بانک های سرمایه گذار برای همکاری های بین المللی این گروه با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارعلی اشرف افخمی با بیان تاریخچه ای از خدمات بانک صنعت و معدن در مدت 60 سال فعالیش گفت: پروژه های زیربنایی زیادی در حوزه های پتروشیمی ، فولاد ، نیروگاه و داروسازی در این مدت توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: درسه سال گذشته در بخش تولید برق 2 هزار مگاوات نهایی و اجرایی شده و 3 هزار مگاوات نیز در دست اجراست و علاوه بر این برای توسعه شبکه ریلی اولین پروژه قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان با تامین مالی به مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون یورو توسط بانک صنعت و معدن در حال اجراست.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: دانش و مهارت اصلی این بانک تمرکز بر طرح های بزرگ صنعتی است اما در چند سال اخیر به صنایع کوچک و متوسط نیز به عنوان مبانی تحقق توسعه صنعتی توجه خاص شده است.

افخمی در ادامه از ارتباط این بانک با 55 بانک بین المللی خبرداد و افزود: در دوران تحریم نیز فعالیت های بین المللی بانک صنعت و معدن قطع نشده و از طریق سایر بانک ها و به صورت غیر مستقیم انجام می شده است.

وی گفت : بانک صنعت و معدن در حوزه تطبیق با قوانین و مقررات بین المللی، مبارزه با پولشویی و سایر استاندارد های بین المللی نظیر(I.F.R.S)یشتاز بوده و شریک قابل اتکایی برای موسسات مالی بین المللی محسوب میشود.

لونکا روهله نیز در این دیدار ضمن ابراز علاقه برای همکاری بانکی در بخش صنایع کوچک و متوسط (S.M.E) گفت: تخصص اصلی ما در زمینه اعطای خطوط اعتباری به این بخش از صنایع است .

وی گفت: هدف ما اعطای تسهیلات نیست بلکه به دنبال گسترش ارتباط بانکی هستیم تا از این طریق منابع لازم در اختیار نظام بانکی کشور شما قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه