اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772265500

ایتالیا با آخرین تجهیزات صنعت نساجی به ایران می آید

25 شرکت ایتالیایی در نمایشگاه ایران‌تکس

کد: 1395050772265500

https://goo.gl/g6pv1t

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و پنج شرکت ایتالیایی با هدف تقویت بیشتر روابط میان صنعت داخلی منسوجات ایران و بخش ماشین‌آلات نساجی ایتالیایی با ارائه آخرین ماشین‌الات نساجی تولیدی خود در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

شرکت‌ بتا، بیانکو، بونینو در ایران تکس2016

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، علیمردان شیبانی، نائب رییس انجمن صنایع نساجی ایران درباره تجهیزات فعلی صنعت نساجی کشور گفت: طبیعی است که در سال های اخیر به دلیل تحمیل تحریم های اقتصادی به ایران، نتوانستیم در همه صنایع از جمله صنعت نساجی، از تکنولوژی جدید استفاده کنیم ؛ در هشت سال گذشته و همزمان با تشدید تحریم ها، اگر ماشین آلات جدیدی هم از راه هایی  وارد می شد، کارآیی لازم را نداشت و به روز نبود اما خوشبختانه با لغو تحریم ها، امیدواریم مشکلات برطرف شود و امکان وارد کردن ماشین آلات و تجهیزات به روز داشته باشیم . اگر فن اوری در صنعت نباشید، تولید مناسب نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: نیاز به تجهیزات و فن آوری جدید در صنعت نساجی ایران پس از مبارزه با قاچاق پوشاک و کاهش واردات رسمی محصولات این صنعت از ملزومات رشد صنعت نساجی است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه در سال های تحریم، صنعت نساجی بشدت عقب افتاده گفت: ما در صحبت درباره مشکلات صنعت نساجی نباید همه چیز را گردن رقیب قدرتمند بیندازیم، باید از خودمان بپرسیم چرا با وجود انرژی و کارگر ارزان در ایران، قیمت تمام شده محصولات نساجی و پوشاک در ایران بالاست و این در حالی است که ترک ها، انرژی و کارگر گران تری در اختیاردارند اما در فرایند تولید، به قیمت رقابتی تری رسیده اند. هرچند تبلیغات و کار فرهنگی در ترغیب مردم برای خرید جنس ایران موثر است اما در نهایت باید رضایت مصرف کننده را از نظر تنوع محصول، کیفیت و قیمت مناسب برآورده کنیم.

نمایشگاه ایران‌تکس 2016 یک نمایشگاه تجاری جامع بین‌المللی در زمینه منسوجات و ماشین‌آلات و محصولات نساجی است و این نمایشگاه به علت برد محصولات و عمق این حوزه، هم برای ترتیب‌دهندگان آن و هم بازدیدکنندگان یک پایگاه حاوی اطلاعات مفید از آخرین روند این صنعت به شمار می‌رود. شرکت‌های ایتالیایی نیز با هدف تقویت بیشتر روابط میان صنعت داخلی منسوجات ایران و بخش ماشین‌آلات نساجی ایتالیایی با ارائه آخرین ماشین‌الات نساجی تولیدی خود در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. بیست و پنج شرکت ایتالیایی محصولات خود را در غرفه این کشور به نمایش خواهند گذاشت. شرکت‌های ماشین‌آلات بتا، بیانکو، بونینو و چندین شرکت دیگر در این نمایشگاه شرکت حضور خواهند یافت.

ایران در سال 2004 در میان 10 بازار بزرگ صادرات محصولات ایتالیایی در این بخش بوده است. رافائلا رابلی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی ایتالیا گفت در 22 تا 30 ماه می نمایشگاه رُدشو، نمایشگاه ماشین‌آلات نساجی ایتالیا در ایران برگزار شده هماهنگی خوبی میان تولیدکنندگان منسوجات ایران و تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی ایتالیا برقرار شد و نتایج عالی داشت. در این نمایشگاه 27 شرکت ایتالیایی شرکت کردند.»

نمایشگاه ایران‌تکس، به مدت 4 روز در 3 تا 6 سپتامبر در تهران برگزار می شود اما هر نوع نوسازی تجهیزات صنعت نساجی و دیگر صنایع منوط به امکان گشایش اعتبار برای شرکت های ایرانی به منظور خرید تجهیزات است و بخش خصوصی امیدوار است بتواند با ایجاد امکان مبادلات پولی عقب ماندگی های دوران تحریم را در حوزه انتقال فن آوری نساجی جبران کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش