اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243685518

آغاز به کار دفتر ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران

کد: 13951221243685518

https://goo.gl/iKtbq1

، تهران , (اخبار رسمی): با امضای توافق همکاری میان اتاق تهران و اداره ثبت شرکت‌ها، دفتر خدمات ثبت شرکت‌ها در ساختمان شماره یک اتاق تهران ایجاد شده و از این پس، اعضای حقیقی و حقوقی اتاق تهران با مراجعه به این دفتر می‌توانند از کلیه خدمات ثبتی بهره‌مند شوند.

آغاز به کار دفتر ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، بهمن عشقی دبیرکل این اتاق گفت: دارندگان کارت عضویت و بازرگانی اتاق تهران برای انجام امور مربوط به تاسیس شرکت و تغییر صورت‌جلسات ثبتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها ندارند و با حضور در دفتر امور ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران، می‌توانند از تمامی خدمات این بخش برخوردار شوند ضمن این که اعضای اتاق صرفا هزینه‌های ثبتی را پرداخت می‌کنند و اتاق از بابت ارائه این خدمت هیچ هزینه‌ای از اعضا دریافت نمی‌کند.

دفتر امور ثبت شرکت‌ها در اتاق تهران که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، همزمان با شروع به کار روزانه سایر حوزه‌های اتاق تهران، آماده ارائه خدمات ثبتی شامل تاسیس شرکت، صورتجلسه تغییرات، پلمب دفاتر تجاری، خدمات مشاوره‌ای در تنظیم صورتجلسه، ثبت انواع صورتجلسه در سامانه ثبت شرکت‌ها و اخذ کد پیگیری و نیز ارسال مدارک فیزیکی و پیگیری‌های مربوطه در اداره ثبت شرکت‌هاست و مراجعه‌کنندگان به این دفتر پس از انجام کلیه امور، می‌توانند مدارک مربوط را پس از طی مراحل ثبتی مجددا از اتاق تهران دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار