اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050872685693

زمان دریافت رایگان ویندوز جدید رو به پایان است

2 میلیون سال بازی بر روی ویندوز 10

کد: 1395050872685693

http://goo.gl/b4FwLJ

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که شمارش معکوس برای پایان دسترسی رایگان به ویندوز 10 رو به اتمام است، مایکروسافت آمار جالبی از کاربران ویندوز 10 داده است کاربرانی که تاکنون 2 میلیون سال بر روی آن بازی کرده اند.

مایکروسافت آمار جالبی درباره ویندوز10 ارائه کرد

به گزارش وین تِن، درحالی که کمتر از 36 ساعت به پایان زمان دریافت رایگان ویندوز10(کامپیوتر) باقی مانده است(پیشنهاد وین تن : حتما کامپیوتر خود را به روز کنید ،حتی اگر علاقه ای به اینکار ندارید)،مایکروسافت تمام تلاش خود را می کند تا کاربران بیشتری را به سمت ویندوز10 جذب کند.حال مایکروسافت در اکانت توییتر رسمی ویندوز آمار و ارقام جالبی را در خصوص ویندوز10 منتشر کرده است که بسیار جالب به نظر می رسند!

تقریبا یک ماه قبل مایکروسافت اعلام کرده بود که ویندوز10 بر روی بیش از 350میلیون دستگاه فعال است و تاکید کرده بود که ممکن است به هدف یک میلیارد دستگاه ویندوز10 در سال 2018 دست پیدا نکند.اکنون مایکروسافت علاوه بر اطلاعات فوق،آمار و ارقام دیگری نیز منتشر کرده است.

غول دنیای تکنولوژی اعلام کرده است که تاکنون بیش از 19میلیارد ساعت وقت صرف بازی کردن بر روی ویندوز10 شده است که تقریبا برابر 792میلیون روز می شود، زمانی بیشتر از 2میلیون سال(!) که خیلی فوق العاده است! مایکروسافت مشخص نکرده است که این رقم شامل بازی بر روی تمام پلتفرم های بازی در ویندوز10 از جمله Steam شده است یا فقط مربوط به استور ویندوز10 است. همچنین مایکروسافت مشخص نکرده است که ایکس باکس وان (که از ماه نوامبر به ویندوز10 آپدیت شده است) نیز در این آمار حساب شده است یا خیر.

همچنین مایکروسافت اعلام کرده که کورتانا تاکنون به بیش از 6میلیارد سوال بر روی ویندوز10 پاسخ داده است.مایکروسافت برای بهبود و ارتقای کورتانا به شدت تلاش می کند و قصد دارد کورتانا را در به روزرسانی سالگرد ویندوز10 به ایکس باکس وان بیافزاید.یکی دیگر از آمار جالبی که توسط ردموندی ها منتشر شده ،میزان استفاده از مایکروسافت اج است. کاربران ویندوز10 بیش از 63میلیارد دقیقه از مایکروسافت اج استفاده کرده اند که با بیش از یک میلیارد ساعت، تقریبا 44میلیون روز یا 120هزار سال، برابر است.

نظر شما چیست؟ آیا شما دستگاه های خود را به ویندوز10 روزرسانی کرده اید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وین تِن مرجع ویندوز10

وین تِن مرجع ویندوز10 و مایکروسافت. آخرین اخبار و مطالب روز گوشی های ویندوزی و کامپیوتر.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]