اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376505693

با اعلام رسمی مایکروسافت

آپدیت سالگرد ویندوز 10آغاز شد

کد: 1395051376505693

https://goo.gl/qwNyE6

، تهران , (اخبار رسمی): مایکروسافت رسما اعلام کرد آپدیت سالگرد ویندوز 10 بصورت جهانی برای رایانه ها آغاز شده و شماره نسخه جدید 1067 است.

آپدیت سالگرد ویندوز 10 برای کامپیوترها آغاز شد

مایکروسافت اعلام کرد این آپدیت به تدریج برای مناطق و دستگاه های مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. اولویت با کاربرانی است که از قبل ویندوز10 را به صورت رایگان دریافت کرده اند.

انتشار آپدیت سالگرد ویندوز10 در مراحل ابتدایی قرار دارد. به تدریج این بروزرسانی برای مناطق مختلف منتشر خواهد شد. اگر حالت تنظیمات آپدیت در ویندوز شما اتوماتیک باشد، لازم نیست کار خاصی انجام دهید.

به محض انتشار آپدیت برای شما، دستگاهتان بطور خودکار شروع به دانلود و نصب خواهد کرد. اما با این حال می توانید بصورت دستی نیز آپدیت ها را چک کنید و در صورت انتشار آن را دانلود کنید. اگر شما در یک اداره و شرکت کامپیوتری قصد دارید کامپیوتری را آپدیت کنید ، بهتر است قبل از این کار با مدیر خود مشورت نمایید تا باعث خسارت و ایجاد مشکل بر روی فایل ها نشوید.

آپدیت سالگرد ویندوز 10 دارای ویژگی های جدیدی از جمله بهبود قابلیت های کورتانا ، بهبود اعلانیه ها در اکشن سنتر، افزونه های مرورگر اج و… می باشد. احتمال می رود آپدیت سالگرد ویندوز 10 موبایل از هفته ی آینده آغاز شود . اما هنوز زمان انتشار این آپدیت برای گوشی های ویندوزی بطور دقیق مشخص نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وین تِن مرجع ویندوز10

وین تِن مرجع ویندوز10 و مایکروسافت. آخرین اخبار و مطالب روز گوشی های ویندوزی و کامپیوتر.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان