اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073235751

تجدید نظر در ضوابط ملی آبلیمو

کد: 1395051073235751

https://goo.gl/FKxH5Z

، تهران , (اخبار رسمی): تهیه پروتکل نمونه برداری از آبلیموی طبیعی جهت بازبینی و تجدید نظر استاندارد 117 ویژگی های آب لیمو ترش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

تجدید نظر در ضوابط ملی آبلیمو

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از انجمن صنفی کارفرمایی آبلیمو ایران، معصومه تکلو کارشناس اداره غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو  با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اعتراض تعدادی از واحدهای تولیدکننده آبلیمو از لیموی تاره به ویژگی های مندرج در استاندارد ملی آبلیمو به شماره 117 و پیشنهاد انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیوی ایران به اداره کل نظارت بر فراورده های غذایی مبنی بر تجدید نظر استاندارد ملی مربوطه، پروتکلی با همکاری انجمن  فوق و سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان غذا و دارو تدوین گردید.

معصومه تکلو  اضافه کرد: در این پروتکل مقرر شد از تمامی گونه های لیموترش lime   مناطق مختلف  ایران مانند جهرم، میناب و.... نمونه برداری شده و در 22 واحد تولیدی محصول آبلیمو ترش تولید و ویژگی های آن در دو اداره کل آزمایشگاه کنترل عذا و دارو و سازمان  ملی استاندارد اندازه گیری شود. 

وی در پایان با اشاره به اینکه مرحله دوم تهیه آبلیمو از  انواع تهیه شده در  مرحله قبل و اندازه گیری ویژگیهای آن در حال انجام می باشد  تصریح کرد: به محض پایان یافتن مرحله دوم و اخذ نتایج مربوطه، بررسی  و مقایسه نتایج مرحله اول با مرحله دوم، ویژگی های  آبلیمو  طبیعی از لیمو تازه   مطابق با ان بازنگری خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیمو ایران

انجمن‌ صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران درسال 1390 با مشارکت کارخانجات با سابقه در امر تولید آبلیموی کشور باهدف ایجاد هماهنگی بین واحد های تولید کننده آبلیمو جهت پیگیری مسائل و مشکلات تولیدکنندگان جهت توسعه بهره‌ وری و بهبود صنعت آبلیموی کشور راه اندازی شد . در راستای تحقق اهداف فوق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران درتاریخ 6/ 12/ 1390در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید