توقیف آبلیموهای بالاتر از 2 لیتر در استان تهران

کد: 13950706139975751

https://goo.gl/5dM4x8

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل استاندارد استان تهران از شروع طرح بازرسی ویژه آبلیموها در بازار خبر داد و گفت : تاکنون در این طرح ، 7برند آبلیموی دارای پروانه استاندارد که بسته‌بندی‌های بالای دولیتر را در بازار عرضه کردند ، شناسایی و توقیف شدند.

توقیف آبلیموهای بالاتر از 2 لیتر در استان تهران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیمو ایران، مسلم بیات در تشریح این خبر افزود : در بازرسی‌های انجام شده در بازار ، آبلیموهای بالای 2 لیتر با نام‌های تجارتی همنوش ، رازقی ، برجیس ، می‌گلی ، حکیم ، بهینه‌نوش ، عدالت  شناسایی شدند که به دلیل نقض ممنوعیت عرضه در بازار برای مصارف عموم طبق قوانین و مقررات استاندارد ، توقیف شدند.
بیات با تاکید بر اینکه این طرح نظارتی همچنان ادامه دارد ، خاطر نشان کرد : بر اساس استاندارد ملی ، بسته‌بندی آبلیموی ترش در ظروف پلی اتیلن ترفتالات تا حجم 4 لیتر برای مصارف عمده مانند پادگان‌ها ، بیمارستان‌ها ، هتل‌ها و.....،  مشروط به ارایه قرارداد اخذ مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است ولی عرضه آن‌ها در بازار برای مصارف خانوار ممنوع می‌باشد. این در حالی است که آبلیموهای نامبرده بالای دولیتر ، در بازار و برای مصرف خانوار عرضه شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیمو ایران

انجمن‌ صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران درسال 1390 با مشارکت کارخانجات با سابقه در امر تولید آبلیموی کشور باهدف ایجاد هماهنگی بین واحد های تولید کننده آبلیمو جهت پیگیری مسائل و مشکلات تولیدکنندگان جهت توسعه بهره‌ وری و بهبود صنعت آبلیموی کشور راه اندازی شد . در راستای تحقق اهداف فوق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران درتاریخ 6/ 12/ 1390در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]