توقیف733بطری آبلیموی غیراستاندارد درهرمزگان

کد: 13950804168885751

https://goo.gl/hi6Mpf

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل استاندارد هرمزگان از توقیف 733 بطری آب لیموی فاقد نشان استاندارد در این استان خبر داد.

توقیف733بطری آبلیموی فاقد نشان استاندارد درهرمزگان

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران، عیسی باقرزاده همایی گفت: کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد این اداره کل در بازدید از سطح بازار  و مراکز عرضه بندرعباس با مشاهده آبلیموهای فاقد نشان استاندارد آنها را توقیف کرده و پس از نمونه برداری از دسترس مردم خارج کردند.

وی افزود: آب لیموهای توقیف شده در آزمایشگاه غذایی اداره کل آزمون و مشخص شد با استاندارد های مربوطه مطابقت ندارد و باید با حکم محاکم صالحه قضائی معدوم شود.

مدیرکل استاندارد هرمزگان با اشاره به ماده 9 قانون سازمان ملی استاندارد آبلیمو را مشمول مقررات استاندارد اجباری دانست و تصریح کرد: باید این محصول مطابق با استاندارد ملی ایران  به شماره های 3414 و 117 تولید و با نشان استاندارد عرضه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده همشهریان از کالاهای دارای نشان استاندارد، خاطر نشان کرد: از عموم همشهریان تقاضا می شود هنگام خرید حتما به نشان ملی استاندارد و کد ده رقمی درج شده بر روی محصول مورد نیاز دقت کنند، زیرا درج علامت استاندارد و کد شناسه ده رقمی برروی تمامی محصولات الزامی است و عدم درج کد ده رقمی مبنی بر غیر استاندارد بودن محصول مورد نظر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیمو ایران

انجمن‌ صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران درسال 1390 با مشارکت کارخانجات با سابقه در امر تولید آبلیموی کشور باهدف ایجاد هماهنگی بین واحد های تولید کننده آبلیمو جهت پیگیری مسائل و مشکلات تولیدکنندگان جهت توسعه بهره‌ وری و بهبود صنعت آبلیموی کشور راه اندازی شد . در راستای تحقق اهداف فوق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آبلیموی ایران درتاریخ 6/ 12/ 1390در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمایی به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]