اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051274945408

توسط بانک صنعت و معدن انجام شد

پرداخت تسهیلات به24طرح صنعتی

کد: 1395051274945408

https://goo.gl/KnYuCO

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صنعت و معدن در سه ماه نخست امسال به 24 طرح طرح صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان قم تسهیلات پرداخت کرد.

صنایع کوچک و متوسط

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از بانک صنعت و معدن، 24  طرح کوچک و متوسط و بزرگ در استان قم  مجموعا 331 میلیارد ریال تسهیلات از بانک  صنعت و معدن دریافت داشته اند.

همچنین میزان تامین مالی انجام شده توسط بانک صنعت و معدن برای طرح های کوچک و متوسط استان قم در بهار امسال به 236 میلیارد ریال بالغ شده است که به 19 طرح تخصیص یافته است.

بر اساس این گزارش تسهیلات اعطایی به طرح های بزرگ نیز95 میلیارد ریال بوده است که 5 طرح بزرگ صنعتی این استان در مدت یاد شده از آن برخوردار شده اند.

گفتنی است بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک تخصصی بخش صنعت و معدن کشورمان نقش موثری در تامین مالی طرح های صنعتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار در کشورمان داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه