اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051476535811

معاون توسعه نیروی انسانی جمعیت هلال احمر خبر داد

تکمیل 50 درصد پست هابا استخدام های جدید

کد: 1395051476535811

http://goo.gl/btnc8k

، تهران , (اخبار رسمی): جمعیت هلال احمر با استخدام های جدید 50 درصد پست های سازمانی پایگاه های امدادی و شعب شهرستانی اش را تکمیل می کند.

تکمیل 50 درصد پست هابا استخدام های جدید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، ابوالقاسم گرجی ،معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر  این خبر را  اعلام کرد. او با اشاره به سیاست جمعیت مبنی بر چابکی و چالاکی ستاد و تقویت حوزه صف به ویژه پایگاه های امدادی و شعب شهرستانی، اظهار کرد: در استخدام های جدید، مدرک دانشگاهی و برخورداری از توانایی ها و مهارتهای لازم به عنوان یک شاخص لحاظ شده است. ما اعتقاد داریم نیروهایی باید به استخدام جمعیت درآیند که بتوانند با کارآیی و اثربخشی بیشتری نسبت به دیگران، به مردم خدمت کنند.

وی برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر توسط سازمان سنجش را برطرف کننده هرگونه شبهه در زمینه سوگیری و تبعیض عنوان و تصریح کرد: با استخدام های جدید 50 درصد پست های سازمانی پایگاه های امدادی و شعب شهرستانی به عنوان پیشانی عملیاتی جمعیت، تکمیل می‌شود و شمار کارکنان جمعیت در سراسر کشور به بالای 9 هزار نفر می‌رسد.

به گفته گرجی، نیروهای داوطلب ایثار در صورت برخورداری از مدرک دانشگاهی مرتبط و شرایط احراز پستهای سازمانی مورد نیاز جمعیت هلال احمر، بدون آزمون و به صورت موردی استخدام می‌شوند.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر تاریخ برگزاری آزمون استخدامی این جمعیت را 29 مرداد ماه جاری اعلام کرد و افزود: پنج درصد مجوزهای استخدامی جدید مربوط به استان فارس است که با توجه به وسعت و جمعیت و همچنین جایگاه این استان در بین سه استان اول کشور، اختصاص منابع انسانی، مالی و تجهیزاتی، باید مطابق با ظرفیت ها و نیازمندی های استان باشد.

او با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای افزایش میزان حقوق کارکنان جمعیت هلال احمر و مصوبات شورای عالی در این زمینه، اظهار امیدواری کرد که پرداخت ها و دستمزدهای این جمعیت در آینده، وضعیت رفاهی کارکنان را در مقایسه با گذشته بهبود بخشد.

راه اندازی 5 مرکز فیزیوتراپی مادر در استان های بزرگ

گرجی همچنین به برنامه جمعیت هلال احمر برای احداث و راه اندازی پنج مرکز فیزیوتراپی مادر در استانهای بزرگ کشور با همکاریهای بین المللی اشاره و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر نباید به وظایف درمانی موازی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ورود کند بلکه باید مراکز فیزیوتراپی تحت پوشش خود را برای ارائه خدمات کلینیکی مانند ساخت ارتز و پروتز ویژه معلولان حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی و ... اختصاص دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه