اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951108227445811

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات اعلام کرد

تیم بندی عملیاتی 50 هزار امدادگر تا پایان سال

کد: 13951108227445811

https://goo.gl/HmKWnb

، تهران , (اخبار رسمی): 50 هزار امدادگر و نجاتگر با آزمون کسب درجات تا پایان سال تیم بندی عملیاتی خواهند شد.

تیم بندی عملیاتی 50 هزار امدادگر تا پایان سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، احمد سلطانی،معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات با اعلام این خبر در همایش علمی کاربردی معاونین امداد و نجات هلال احمر گفت: آیین نامه امداد و نجات کشور بازنگری شده و آماده ابلاغ است و پس از تصویب برنامه پنج ساله جمعیت در صورت عدم مغایرت، ابلاغ خواهد شد.
وی با اعلام تدوین طرح پاسخگویی عملیات جمعیت هلال احمر، افزود: در این طرح که به عنوان برنامه اصلی هلال احمر تدوین شده است؛ نحوه گرد هم آمدن بخش های مختلف جمعیت هلال احمر در هنگام وقوع سوانح در کشور مشخص شده است.
سلطانی با اشاره به تشکیل کمیته پژوهشی در سازمان امداد و نجات، اظهار کرد: این کمیته با هدف جمایت از ایده های پژوهشی ستادی و استانی و از سویی ارتباط با کمیته پژوهشی ستاد و معاونت آموزش تشکیل شده است.
وی به تهیه دو ویرایش از دستورالعمل های مراکز سلامت امدادگران و نجاتگران اشاره و اظهار کرد: بر این اساس تهیه شناسنامه سلامت امدادگران و نجاتگران، تیم بندی عملیاتی، اعطا و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران، آزمون کسب درجات، برنامه ریزی برای تکمیل شناسنامه سلامت برای همه نیروهای عملیاتی نیز در دستور کار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه