اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677095580

با حضور مدیران سراسر کشور برگزار شد

اولین نشست کمیته وصول مطالبات بیمه آرمان

کد: 1395051677095580

http://goo.gl/L3Mdn8

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نشست سراسری کمیته وصول مطالبات شرکت بیمه آرمان با حضور نمایندگان مناطق و شعب سراسر کشور و مدیرعامل و معاونین ستادی شرکت برگزار شد.

اولین نشست کمیته وصول مطالبات بیمه آرمان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، محمد کاسبان رییس کمیته وصول مطالبات شرکت، ضمن تشریح اهداف اصلی برگزاری این نشست افزود، با توجه به انباشت مطالبات معوق شرکت بیمه آرمان، اولویت بخشی به وصول مطالبات در کنار توسعه بازار و توجه به کیفیت خدمات،هدف عمده مدیریت و هیئت مدیره جدید شرکت است. بر همین اساس کمیته وصول مطالبات تشکیل و تاکنون جلسات متعددی با بیمه گزاران شرکت برگزار و توافقات خوبی حاصل شده است.

 در اولین نشست سراسری این کمیته ، سیاست های کلی شرکت و کمیته وصول مطالبات توسط جناب آقای بیانیان و معاونین محترم ابلاغ و راهکار های تسریع در گرفتن وصول مطالبات و مکانیزم های جلوگیری از تعویق بدهی بیمه گذاران مورد بحث و کفتکو قرار گرفت.

قابل ذکر است که به منظور بررسی روند وصول مطالبات معوق شرکت، مقرر شد نشست های منظمی هر ماه با حضور نمایندگان در شرکت برگزار گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آرمان

اوایل سال 1389 انگیزه تاسیس یک شرکت بیمه خصوصی در ذهن سهامداران اولیه شرکت بیمه آرمان نقش بست. با آغاز هماهنگی های موسسین و سهامداران، زمینه نگارش طرح توجیهی برای تاسیس شرکت بیمه ای متفاوت، مقدمات تشکیل یک شرکت بیمه فعال و پویا با سرمایه 600 میلیارد ریال فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه