اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677594889

روزانه 1000 شماره سریال کالای دیجیتال استعلام می شود

همیاب 24 ،سامانه کاربردی فروشندگان موبایل

کد: 1395051677594889

http://goo.gl/rKNnPK

، نیشابور , (اخبار رسمی): احتمالا درباره نخستین و گسترده ترین ، سامانه کشوری اطلاع رسانی و ردیابی کالاهای دیجتال گمشده و سرقتی شنیده اید

همیاب 24 ،سامانه کاربردی فروشندگان موبایل و لپ تاپ در کشور

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24 ، بهروز فتح آبادی مدیر تجاری این سامانه آن را اینگونه معرفی می کند : اردیبهشت 94 این کسب و کار  در رویداد استارتاپ ویکند، به عنوان  ایده برتر انتخاب شد و تا اردیبهشت 95 تمام زیرساخت ها و مجوزهای مورد نیاز اخذ شد و حوزه گسترش فعالیت هایمان افزایش پیدا کرد

شعار این سامانه «باهم بیابیم» است و دلیل این انتخاب کمک کردن مردم به یکدیگر برای پیدا شدن کالاهای دیجیتال گمشده و نیز جلوگیری از خرید و فروش کالاهای دیجیتال سرقتی دربازار است . این سامانه در 3 ماه اخیر توانسته است اعتماد فروشگاه های موبایل و لپ تاپ سرتاسر کشور را به خود جلب کند و این فروشندگان روزانه بیش از 1000 بار در این سامانه شماره سریال کالاهای دیجیتال را قبل از خرید استعلام می گیرند تا هم با ایجاد این فرهنگ در بین فروشندگان و مشتریان، از خرید و فروش کالای دیجیتال سرقتی در کشور جلوگیری کنند .

این سامانه با ایجاد جلسات همفکری با اپراتورهای مخابراتی و پلیس پیشگیری، برای کالاهای دارای سیم کارت ردیابی را به مدت 2 ماه فعال سازی می کند.

 سامانه همیاب 24  موفق شد 42 درصد  کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی  ثبت نام هفته گذشته  خودرا به کمک اصناف و اپراتورهای ردیابی کند و اطلاعات ردیابی آنها را در اختیار مالکین قرار داد.با توجه به پیشرفت این سامانه در آینده نزدیک شاهدگامی مثبت در جهت  پیشگیری از سرقت کالاهای دیجتال در کشور خواهیم بود . مالباختگان کالاهای دیجیتال با مراجعه به آدرس  اینترنتی www.Hamyab24.com  می توانند اطلاع رسانی به اصناف و نیز ردیابی کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی خود را فعال کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]