اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778865411

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر تاکید کرد

جذب سپرده بیشتر با آموزش صحیح نیروی انسانی

کد: 1395051778865411

http://goo.gl/CDHMQH

، تهران , (اخبار رسمی): پدرام در بازدید از شعب استان خوزستان گفت: آموزش نیروهای شعب در بحث تعامل مثبت با مشتریان، شناسایی خواسته ها و حل مشکلات آن ها می تواند سپرده بیشتری را جذب کند.

شعب بانکی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رئیس هیات مدیره و تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک، در راستای بررسی وضعیت شعب و ارزیابی عملکرد استان ها طی سفری دو روزه به استان خوزستان از ساختمان سرپرستی و شعب این استان بازدید کردند.

قابل ذکر است که در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل؛ میدان بسیج دزفول، فتح المبین، بازار، صفی آباد و ... بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه شد.

همچنین رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر تاثیر حفظ آراستگی شعب در جذب مشتریان افزود: نظافت و آراستگی نمای بیرونی و وضعیت داخلی ساختمان شعب، نقش بسزایی در افزایش رغبت مشتریان در مراجعه به بانک دارد و کارکنان ما باید مطلوبیت محیط داخلی شعب را از نظر روانی، اجتماعی و فیزیکی بالا ببرند.

وی ادامه داد: یک محیط خوب، می‌تواند بر رشد ارزش های کارکنان و افزایش توان و بهره‌وری آنان اثرگذار باشد. تنوع فعالیت های بانکی، سازماندهی محیط کار و ایجاد محیطی آرام در بانک می تواند به فعال شدن بیشتر، شادابی، رشد خدمات مثبت و دستیابی به اهداف سیاست های مالی و اعتباری سال 95 منجر شود.

در ادامه تیمور غفاری با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انسانی در جذب منابع قرض الحسنه بیان داشت: تجهیز منابع قرض الحسنه پایدار، مستلزم داشتن کارکنانی ماهر، مشتری مدار و آموزش دیده است.

عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در بعد فنی، کارکنان باید توانایی استفاده ازتکنولوژی جدید را داشته و در شغل خود حرفه‌ای باشند و دربعد انسانی، باید بتوانند به بهترین نحو با مشتریان در تعامل و ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه