اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081065811

دبیرکل جمعیت هلال احمر وعده داد

کاهش زمان امدادرسانی

کد: 1395052081065811

http://goo.gl/hY7mT0

، تهران , (اخبار رسمی): هلال احمر برای کاهش زمان امداد رسانی به 5 دقیقه و سی ثا نیه تلاش می کند.

کاهش زمان امدادرسانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ،علی اصغر احمدی ،دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: میانگین حضور امدادگران هلال احمر در سوانح و بحران ها 10 دقیقه و 30 ثانیه است و می کوشیم با ارتقای آموزش ها و تامین امکانات لازم این رقم را در یک دوره پنج ساله به هفت دقیقه و 30 ثانیه کاهش دهیم.

احمدی ادامه داد: با توجه به سرعت تحولات در جامعه، ضروری است این جمعیت بیش از گذشته خود را برای پیشگیری و مقابله با بحران مهیا کند و در این زمینه نخستین گام مدیریت بحران مبتنی بر علم روز است.

او با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث اظهار کرد: عمده تلاش ما در این جمعیت در زمینه افزایش آگاهی عمومی مردم برای کاهش آسیب های ناشی از حوادث، به روز کردن تجهیزات و دانش فنی و در مرحله بعد مقابله با بحران است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هم اینک این جمعیت برای امداد رسانی 21 بالگرد در اختیار دارد و در صورت تامین اعتبار لازم تا چهار ماه آینده 2 فروند بالگرد دیگر به ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر کشور افزوده می شود.
احمدی بیان کرد: کشور ایران یکی از مناطق پُر حادثه در بخش های مختلف به ویژه حوادث طبیعی است به همین سبب هلال احمر در بسیاری از حوادث برای امداد رسانی به موقع نیاز به بالگرد دارد و در این زمینه تا کنون اقدام های خوبی در کشور انجام شده است.
دوره آموزشی تخصصی مدیریت بحران ویژه مدیران جمعیت هلال احمر کشور تا پنجشنبه (بیست و یکم مردادماه جاری) در شیراز ادامه دارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]