اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182285398

معرفی نمایندگان برتر بیمه‌ کوثر

کد: 1395052182285398

http://goo.gl/za9W8P

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین جلسه هم‌اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه‌کوثر به جهت مشارکت، همفکری و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های شبکه فروش برگزار شد.

نمایندگی بیمه کوثر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌ کوثر؛ مدیرعامل  این شرکت در این جلسه بیان‌کرد: شبکه فروش ارزشمندترین و رفیع‌ترین جایگاه را در معرفی و ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه دارد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید براین امر که نمایندگان در رشد و شکوفایی صنعت بیمه و فرهنگ‌سازی بیمه میان اقشار مختلف جامعه نقش مؤثری دارند، افزود: شبکه فروش با نیازسنجی بازار و شناسایی بازارهای جدید در مناطق جغرافیایی محل خدمت خویش، ارائه بسته‌های بیمه‌ای براساس نیاز بازار و بیان طرح‌ها و راهکارهای نوین می‌توانند در جهت افزایش پرتفوی شرکت و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه گام بردارند

وی نمایندگان را پل ارتباطی شرکت با آحاد جامعه دانست و گفت: نمایندگان با آگاهی‌بخشی به عموم هموطنان و بیان مزایای بهره‌مندی از انواع بیمه‌ها، موجبات آرامش و امنیت خاطر آن‌ها را در رویارویی با آسیب‌های مادی و معنوی احتمالی در عرصه‌های مختلف زندگی اعم از سرمایه‌گذاری، تولیدی، صنعتی و غیره فراهم خواهند آورد.

مشعلچی فیروزآبادی از رتبه‌بندی نمایندگان و معرفی نمایندگان برتر در سالروز تاسیس بیمه‌کوثر خبرداد و یاداورشد: مقایسه اعضای شبکه فروش شرکت با یکدیگر و تقدیر از نمایندگان منتخب سبب رشد، ارتقاء تلاش بیشتر نمایندگان در زمینه یادگیری، فروش و توسعه صنعت بیمه در کشور خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه