اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383680042

واگذاری زمین به سرمایه گذاران در گرمسار

کد: 1395052383680042

http://goo.gl/oZNXh1

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راس هیاتی متشکل از مدیران و کارشناسان این سازمان ،از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بازدید کرد.

واگذاری زمین به سرمایه گذاران در گرمسار

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازسازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدور) هدف از این سفر که با حضور نماینده و فرماندار شهرستان گرمسار انجام شد، بازدید از این منطقه و بررسی اقدامات اجرایی صورت گرفته وارزیابی میزان  پیشرفت عملیات عمرانی فاز نخست طرح بود.
منصورمعظمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: آنچه از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار انتظار داریم با آنچه مشاهده می کنیم، قابل مقایسه نیست اما امیدواریم با تصمیماتی که امروز خواهیم گرفت و حمایت هایی که از مقامات استانی  خواهیم داشت، به زودی شاهد اقداماتی باشیم که بتواند جذب سرمایه گذار کنیم.
وی افزود: خوشبختانه ،‌مطابق انچه که از مقامات استانی شنیدیم و در گزارش همکاران ما در سازمان گسترش منعکس است ،  سرمایه گذاران بسیاری علاقمند به سرمایه گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی هستند که امیدواریم بتوانیم ظرف 2 ماه آینده اقدام به واگذاری زمین به سرمایه گذاران کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی جزو بهترین مناطق کشور برای سرمایه گذاری است و با چنین شرایطی که در 80 کیلومتری تهران و نزدیک شهرستان گرمسار قرا دارد،  مردم خوب استان و شهرستان تا پایان امسال از نتایج آن بهره مند خواهند شد.
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که مقام معظم رهبری فرمودند، کاری که می توانیم انجام دهیم، فراهم ساختن شرایط سرمایه گذاری برای بخش خصوصی است که باید برای رسیدن به آن تلاش بیشتری داشته باشیم.
همچنین در جلسه ای که با حضور معظمی و مسئولان استان ازجمله دکتر کاتب نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی، دکتر طاهری فرماندار این شهر و جمعی از کارشناسان و مسئولان اجرایی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و پیمانکاران صورت گرفت، تصمیم گیری های لازم برای پیشرفت طرح اتخاذ شد.
در این جلسه در خصوص انجام امور زیر ساخت منطقه ویژه اقتصادی، اجرای آسفالت و تامین آب, برق و گاز واحد های صنعتی برای استقرار، سند مالکیت زمین های تحت تملک در امور اجرایی، تامین آب کلیه منطقه ویژه اقتصادی، انجام امور عمرانی و فضای سبز در منطقه بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با وسعت 2000 هکتار در مهرماه 1391 با گرایش تجاری صنعتی در 80 کیلومتری بزرگراه تهران - گرمسار مصوب و به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران محول شده است که تاکنون اقدامات اولیه آن اعم از تملک زمین، طراحی و عملیات آماده سازی انجام شده است.
علاوه بر این با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار که مجوزهای آن از سوی دولت صادر شده، صنایع مختلف شرق و جنوب تهران و همچنین صنایع استان به سهولت می‌توانند در این منطقه اسقرار یافته و از معافیت‌های مالیاتی این منطقه ویژه اقتصادی برخوردار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید