کد: 1395052383695820

با اتمام گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار

آستانه اشرفیه شهرستان سبز می شود

کد: 1395052383695820

http://goo.gl/uuJ58W

، (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتمام طرح گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار آستانه اشرفیه در هفته دولت و معرفی این شهرستان بعنوان شهرستان سبز خبر داد.

آستانه اشرفیه شهرستان سبز می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ظهیری با اعلام خبر فوق افزود: هم اکنون 88 روستا از مجموع 91 روستای بالای 20 خانوار آستانه اشرفیه از نعمت گاز برخوردارند که با گازرسانی به آنها درصد بهره مندی از گاز در بخش روستایی آستانه اشرفیه از 92 درصد به 100درصد در هفته دولت سال جاری خواهد رسید.
وی اعلام کرد: در هفته دولت طرح گازرسانی به 10 روستا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال  افتتاح می شود که برای گازرسانی به این روستاها بیش از 64 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است و امکان برخورداری 1377 خانوار از نعمت گاز را فراهم می سازد.
ظهیری در پایان سخنان خود اظهار داشت: با توکل به خداوند و همکاری صمیمانه تمامی نهادهای دولتی و مردم شریف آستانه اشرفیه، تهعد شرکت گاز استان گیلان در گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار  آستانه اشرفیه به تحقق پیوست و با فراهم کردن امکان برخورداری 1377 خانوار جدید از نعمت گاز، مجموع مشترکین گاز در این شهرستان به نزدیک 50  هزار مشترک خواهد رسید

     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی گاز ایران

کاربرد گاز طبیعی به عنوان سوخت حرارتی تنها قسمتی از موارد متنوع کارآیی این ماده گرانقدر به شمار می رود. اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت صنعت و پتروشیمی ظاهر می شود.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته