کد: 13950610108935820

معاون وزیر نفت در امور گاز عنوان کرد

تامین پایدار گاز بخشهای مختلف درزمستان امسال

کد: 13950610108935820

http://goo.gl/cZYL1J

، (اخبار رسمی): تامین گاز مورد نیاز بخشهای مختلف مصرف در فصل زمستان امسال به طور پایدار انجام می شود.

تامین پایدار گاز بخشهای مختلف درزمستان امسال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ،مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در بازدید از زیرساختهای گازرسانی استان گیلان که در عصر روز گذشته انجام شد، گفت: با توجه به بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و در ادامه، ایجاد زیرساختهای پالایش، انتقال و توزیع گاز در کشور، امسال نیز همچون سال گذشته محدودیتی در تامین گاز مورد نیاز بخشهای مختلف مصرف نداریم.
 
حمیدرضا عراقی با بیان این که بهره گیری مناسب از امکانات موجود به نوعی هنر مدیریت محسوب می شود، افزود: با همکاری و همراهی همه کارکنان صنعت گاز، تامین انرژی مشترکان تمام بخشهای مصرف به طور پایدار انجام می شود.
 
وی با قدردانی از کارکنان صنعت گاز که شرایطی را فراهم می کنند تا امنیت انرژی مردم تامین شود، تاکید کرد: باید اعتمادی که به صنعت گاز شده و اعتباری که این صنعت میان همه اقشار جامعه به آن دست یافته را حفظ کنیم.
 
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به برگزاری پنجاهمین سالروز تاسیس شرکت ملی گاز ایران و حضور رئیس جمهوری و مسئولان ارشد کشور در این مراسم، تاکید کرد: ما باید ملی فکر کنیم و بعنوان یک شرکت مهم وظایف تعریف شده را به نحو احسن انجام دهیم.
 
به گفته مهندس عراقی، صنعت گاز به یک صنعت ارزآور بدل شده و با تبدیل گاز به ارزش افزوده در درآمدزایی کشور نقش دارد.
 
وی یادآور شد: گازرسانی به نیروگاهها و صنایع، تزریق گاز به میدانهای نفتی و در پی آن افزایش تولید و صادرات نفت، صادرات گاز، تحویل خوراک به واحدهای پتروشیمی و... از جمله فعالیتهایی بشمار می رود که در تبدیل گاز به ارزش افزوده و درآمدزایی برای کشورمان نقش دارد.
 
معاون وزیر نفت در ادامه با اشاره به افزایش پایداری گاز شمال کشور، گفت: با برنامه هایی که طی سالهای گذشته انجام شد، پایداری انتقال گاز در این مناطق افزایش یافت و برای تقویت گازرسانی، برنامه های دیگری نیز در دست اجراست.
 
وی با بیان این که شبکه گاز برای شرایط ویژه نیز باید آمادگی داشته باشد، افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در شرایط خاص نیز بتوانیم گاز مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی گاز ایران

کاربرد گاز طبیعی به عنوان سوخت حرارتی تنها قسمتی از موارد متنوع کارآیی این ماده گرانقدر به شمار می رود. اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت صنعت و پتروشیمی ظاهر می شود.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته