کد: 13950610108925820

با حضور قائم مقام وزیر نفت انجام شد

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی گاز

کد: 13950610108925820

http://goo.gl/pFdx5b

، (اخبار رسمی): مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی گاز ایران با حضور قائم مقام وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و نمایندگان صاحب سهام این مجمع در وزارت نفت برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی گاز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی گاز ایران صبح روز سه شنبه 9 شهریورماه، با حضور سید کاظم وزیری هامانه، قائم مقام وزیر نفت، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع گاز ایران و نمایندگان صاحب سهام از وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت معدن، تجارت، نیرو، رفاه، کار و سازمان حسابرسی این مجمع در وزارت نفت برگزار شد.
حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این مجمع گزارشی از عملکرد شرکت، برنامه های پیش رو، فعالیتهای انجام شده، چشم انداز عرضه و تقاضا، مدل و کسب کار و الزام های راهبردی این شرکت ارائه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی گاز ایران

کاربرد گاز طبیعی به عنوان سوخت حرارتی تنها قسمتی از موارد متنوع کارآیی این ماده گرانقدر به شمار می رود. اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت صنعت و پتروشیمی ظاهر می شود.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته