کد: 13951201237135820

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران خبر داد

اتصال گاز مشترکین جهرم تا ظهر امروز

کد: 13951201237135820

https://goo.gl/H9kVs9

، (اخبار رسمی): با تعویض خط انتقال 10 اینچ گاز ورودی به شهر جهرم به طول 150 متر از نیمه شب گذشته (بامداد روز 1/12/95) عملیات وصل گاز شهر جهرم آغاز شد.

اتصال گاز مشترکین جهرم تا ظهر امروز

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید بوجارزاده، سخنگو و رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: تعویض این خط انتقال که از سوی همکاران شرکت گاز استان فارس و منطقه 5 عملیات انتقال گاز انجام شد، نهایتاً تا ظهر امروز کلیه گاز مشترکین شهر جهرم و روستاهای مجاور به شبکه گاز وصل خواهد شد.
به گفته بوجارزاده، پیش بینی می شود این عملیات که از ساعت 12 نیمه شب با وصل گاز بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و سایر مراکز خدماتی از سوی 150 نفر از کارکنان شرکت گاز استان فارس آغاز شده، نهایتا تا ظهر امروز برای تمامی مشترکین این شهر و روستاهای اطراف، به اتمام برسد.
این گزارش می افزاید خط انتقال گاز شهر جهرم نیمه شب روز گذشته (30/11/95) به علت سیلاب دچار شکستگی و به این دلیل، گاز شهر جهرم قطع شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی گاز ایران

کاربرد گاز طبیعی به عنوان سوخت حرارتی تنها قسمتی از موارد متنوع کارآیی این ماده گرانقدر به شمار می رود. اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت صنعت و پتروشیمی ظاهر می شود.

منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته