اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383735832

دست همه را برای ورود حوزه ریلی باز بگذاریم

کد: 1395052383735832

http://goo.gl/VdxZ2A

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده مردم زاهدان اعلام کرد: صنعت ریلی نیازمند حضور بیشتر بخش خصوصی و سرمایه گذارانی است تا پروژه های توسعه ای را پیش ببرند.

دست همه را برای ورود حوزه ریلی باز بگذاریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران از پروژه های ایستگاه راه آهن خراسان، اعلام کرد: خوشبختانه طی بازدیدی که از راه آهن خراسان به عمل آمد، شاهد پیشرفت و توسعه آن در همه زمینه ها از ایستگاه ، خطوط و برنامه های در حال اجرا بوده ایم.
وی افزود: قطعا راه آهن خراسان برای افق چشم انداز 1404 برنامه ریزی های مدونی را طراحی و تدوین و در راستای اجرای آنها اقدامات بیشماری انجام داده که قابل تحسین است.
یارمحمدی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد مسافران در راه آهن خراسان و جابجایی بالای بار و مسافر نسبت به راه آهن های دیگر، خوشبختانه این اداره کل توانسته به پیشرفت های زیادی در بحث خدمات مسافری، توسعه خطوط، سرعت بالا و ناوگان مناسب دست یابد.
نماینده مردم زاهدان عنوان کرد: با توجه به بودجه محدود دولت در بخش عمرانی، بایستی دست اندرکاران ریلی از حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران آن بخش استفاده کنند که این موضوع برای راه آهن خراسان که حجم زیادی از مسافران را به خود اختصاص داده ، یک ضرورت محسوب می شود.
وی اضافه کرد: راه آهن خراسان براساس یک برنامه بلندمدت ، اهدافی طراحی کرده که امیدواریم بتواند در آینده با مداومت در اجرای برنامه ها، به اهداف چشم انداز نزدیک تر شود.
عضو کمیسیون عمران یادآور شد؛ امروزه بایستی کشور به سمت ارتقای سیستم ایمنی در بخش حمل و نقلی پیش رود که این امر مستلزم بکارگیری سرمایه در جهت توسعه خطوط پر سرعت و ناوگان مناسب است.
گفتنی است؛ رئیس کمیسیون عمران ضمن بازدید از پروژه های انجام شده در خصوص طرح توسعه ایستگاه اظهار رضایت و قدردانی و آمادگی خود را برای حمایت از طرحها و پروژه های ریلی اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

کشور ایران، در حال حاضر دارای ۱۳۴۳۷ کیلومتر (انتهای سال ۱۳۹۵)شبکه ریلی استاندارد و ۹۶ کیلومتر (میرجاوه-زاهدان) خطوط ریلی عریض است. نگهداری و تعمیر و هم‌چنین بهره‌برداری از شبکه ریلی بر عهده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (به عنوان نماینده حاکمیت) در بخش حمل و نقل ریلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان