اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484765899

آخرین فرصت 25مرداد است

دعوت آخر در مسابقه ایده نوآورانه شهرهوشمند

کد: 1395052484765899

http://goo.gl/nJvbHQ

، تهران , (اخبار رسمی): صاحبان ایده های نوآورانه برای حل مسائل شهری، تا 25 مرداد ماه برای شرکت در مسابقه شهرآورد هوشمند فرصت دارند.

آخرین فرصت شرکت درمسابقه ایده نوآورانه شهر هوشمند

به گزارش روابط عمومی همایش شهر هوشمند ، این رویداد فرصتی را به ایده پردازان و افراد خلاق می دهد تا به طرح ایده های خود در زمینه ی کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمند سازی حمل و نقل، هشدار دهنده های نشت آب و هشدار دهنده های آتش سوزی بپردازند.
بر پایه این گزارش، صاحبان ایده تا 25 مرداد ماه جاری فرصت دارند که ایده ی خود را در سایت رویداد به آدرس www.iransmartcity.ir ثبت کنند. از میان ایده های ثبت شده در پرتال همایش، 10 ایده به مرحله ی نهایی راه پیدا خواهند کرد تا با یکدیگر رقابت کنند.
در روزهای برگزاری رویداد، امکان بهره مندی از راهنمایی مربیان و کارگاه های آموزشی برای ایده پردازان برگزیده فراهم می شود تا خود را برای ارائه ایده به هیئت داوران آماده سازند.

گفتنی است در روز پایانی رویداد نیز شرکت کنندگان در حضور هیئت داوران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به سه تیم برگزیده ی این رویداد به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همایش شهر هوشمند

.تمرکز روی ظرفیت شهرهای کشور (با همکاری وزارت کشور، سازمان همیاری شهرداریها و شهرداری کلان شهرها) برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری از دیگر محورهای مورد توجه این همایش خواهد بود.نهایی سازی و ارائه پیش نویس الگوی هوشمندسازی شهرها با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز یکی از دست آوردهای مورد انتظار از این همایش است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مسابقه و فراخوان