اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687915899

با همکاری وزارت ارتباطات، وزارت کشور و نخبگان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهوشمند رخ می‌دهد

انتخاب هوشمندترین شهرهای ایران در 1شهریور

کد: 1395052687915899

http://goo.gl/MeFCKv

، تهران , (اخبار رسمی): هوشمندترین شهرهای ایران اول و دوم شهریورماه در دومین همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند انتخاب و معرفی می‌شوند.

انتخاب هوشمندترین شهرهای ایران در اول و دوم شهریور

سال گذشته شهرداری‌ها همه با هم در یک مسابقه سنجیده شدند که این موضوع امسال اصلاح شد و شهرداری‌ها با توجه به جمعیت هر شهر در چهاردسته رقابت می کنند

به گزارش روابط عمومیهمایش زیرساخت وفرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهوشمند، علیرضا براتی معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور با اعلام این خبر گفت: سال گذشته تجربه خوبی در انتخاب هوشمندترین شهرهای ایران در نخستین دوره همایش داشتیم و به همین دلیل امسال به صورت منسجم‌تر این موضوع را دنبال کردیم.

وی افزود: سال گذشته شهرداری‌ها همه با هم در یک مسابقه سنجیده شدند که این موضوع امسال اصلاح شد و شهرداری‌ها با توجه به جمعیت هر شهر در چهاردسته با هم به رقابت می‌پردازند. دسته اول شامل شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، دسته دوم شامل شهرهای بین 500 هزار تا یک میلیون جمعیت، دسته سوم شهر های بین 200 هزار تا 500 هزار جمعیت و دسه آخر هم شامل کوچک‌ترین شهرهای ما با جمعیت زیر 200 هزار نفر است.

او درباره نحوه حضور شهرداری‌ها در این مسابقه توضیح داد: فرم‌هایی برای ارزیابی شهرها طراحی شده و در اختیار شهرداری‌ها از طریق سایت همایش به نشانی iransmartcity.ir قرار گرفته است؛ هر شهرداری با ارایه اطلاعات لازم در حوزه معیارهای مشخص شده در این فرم‌ها وارد مسابقه شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همایش شهر هوشمند

.تمرکز روی ظرفیت شهرهای کشور (با همکاری وزارت کشور، سازمان همیاری شهرداریها و شهرداری کلان شهرها) برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری از دیگر محورهای مورد توجه این همایش خواهد بود.نهایی سازی و ارائه پیش نویس الگوی هوشمندسازی شهرها با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز یکی از دست آوردهای مورد انتظار از این همایش است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]