اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195460365

طی دو روز آغاز به کار کرد

دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند

کد: 1395060195460365

http://goo.gl/lQrJwy

، تهران , (اخبار رسمی): دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند به مدت دو روز کار خود را آغاز کرد .

دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی همایش شهر هوشمند ،دومین همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» امروز دوشنبه اول شهریورماه با حضور جمعی از شهرداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا، استانداری‌ها و همچنین جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی  آغاز به کار کرد .

همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهوشمند قرار است اول و دوم شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با موضوع توسعه خدمات و محورهای بررسی راهکارهای ایجاد و توسعه شهر هوشمند، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای هوشمندسازی شهرهای ایران و طرح مطالبات حقوقی و اجرایی آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر هوشمند برگزارشد.

در این رویداد دو روزه، علاوه بر بیان چالش‌ها، راهکارها و آخرین دستاوردهای فنی حوزه شهر هوشمند در قالب ارایه مقاله، کارگاه و پانل، هوشمندترین شهرهای ایران نیز با همکاری وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نخبگان و کارشناسان در چهار سطح شهرهای بالای شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، دسته دوم شامل شهرهای بین 500 هزار تا یک میلیون جمعیت، دسته سوم شهر های بین 200 هزار تا 500 هزار جمعیت و دسه آخر هم شامل کوچک‌ترین شهرهای ما با جمعیت زیر 200 هزار نفر است.

علاوه بر این،  مسابقه ایده‌های نو در شهر هوشمند با عنوان «شهرآورد هوشمند» به عنوان یکی از رویدادهای جانبی این همایش برگزار می شود و در طی آن، جوانان خوش ذوق و دارای ایده فرصت خواهند داشت برای طرح‌های‌شان در حوزه شهر هوشمند، سرمایه‌گذار بیابند.

همچنین در نمایشگاه جانبی این رویداد، با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا، به استارتاپ‌های فعال در حوزه خدمات شهری، غرفه رایگان اختصاص یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همایش شهر هوشمند

.تمرکز روی ظرفیت شهرهای کشور (با همکاری وزارت کشور، سازمان همیاری شهرداریها و شهرداری کلان شهرها) برای ارائه فرصت های سرمایه گذاری از دیگر محورهای مورد توجه این همایش خواهد بود.نهایی سازی و ارائه پیش نویس الگوی هوشمندسازی شهرها با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز یکی از دست آوردهای مورد انتظار از این همایش است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش