اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586475832

راه آهن انجام داد

اجرای فرآیندتعالی سازمانی دربخش بازرگانی

کد: 1395052586475832

http://goo.gl/KyJxRb

، تهران , (اخبار رسمی): اداره کل بازرگانی و بازاریابی راه آهن در پی مشارکت و بومی سازی فرآیندها و درگیر کردن کارکنان خود در ارزیابی عملکرد، به عنوان یکی از اولین ادارات کل در مجموعه راه آهن، مدل تعالی سازمانی را اجرا کرد.

اجرای فرآیندتعالی سازمانی دربخش بازرگانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی در جلسه تحویل کارنامه ارزیابی بر پایه مدل تعالی سازمانی گفت : این اداره کل با شناسایی و ترسیم فرآیندها، شاخص گذاری و اندازه گیری فرایندها به یافتن راهکارهای بهبود و توانمند سازی مجموعه پرداخته است .

وی افزود: در اواخر سال گذشته سه اداره کل بازرگانی، خط و سازه های فنی و منابع انسانی و تشکیلات، به عنوان ادارات کل داوطلب، نسبت به پیاده سازی مدل تعالی سازمانی در ادارات خود پرداختند که اداره کل بازرگانی پس از 6 ماه بررسی و برگزاری جلسات مداوم موفق شد کارنامه ارزیابی خود را به دفتر مدیریت و ارزیابی عملکرد تحویل دهد تا ملاک عمل مدل در سال آتی قرار گیرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

کشور ایران، در حال حاضر دارای ۱۳۴۳۷ کیلومتر (انتهای سال ۱۳۹۵)شبکه ریلی استاندارد و ۹۶ کیلومتر (میرجاوه-زاهدان) خطوط ریلی عریض است. نگهداری و تعمیر و هم‌چنین بهره‌برداری از شبکه ریلی بر عهده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (به عنوان نماینده حاکمیت) در بخش حمل و نقل ریلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان