اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586505832

افزایش سهم بارراه‌آهن ازمعدن گل‌گهر

کد: 1395052586505832

http://goo.gl/Qze09t

، تهران , (اخبار رسمی): طی تفاهم نامه‌ای بین بازرگانی راه آهن و معدن گل گهر، شرکت راه آهن، حمل حداقل 6 و نیم میلیون تن از مجموع 13 میلیون تن محمولات خروجی معادن گل گهر را عهده دار شد.

افزایش سهم بارراه‌آهن ازمعدن گل‌گهر

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن درباره تفاهم نامه بازرگانی راه آهن و معادن گلگهر به منظور حمل حداقل 6 و نیم میلیون تن از مجموع 13 میلیون تن محمولات خروجی گفت: طی برنامه ریزی‌های به عمل آمده از ابتدای سال، جلسات مشترکی با کلیه ذینفعان فعال در چرخه حمل و نقل ریلی برای شناسایی و تنظیم مناسب برنامه حمل بار متناسب با ظرفیت ها با مراکز و مشتریان اصلی بار با رویکرد افزایش سهم راه آهن صورت گرفت و با دعوت از شرکت های حمل و نقل ریلی، خریداران (مصرف کنندگان) و فروشندگان (تولیدکنندگان) نسبت به امضای تفاهم نامه هایی اقدام شد. در این راستا مراکز عمده بار شامل ذوب آهن، فولاد مبارکه، چادرملو، بافق و گندله سازی اردکان در 4 ماهه ابتدای سال هدف گذاری و تفاهم نامه هایی جهت تنظیم برنامه واقعی حمل بار با راه آهن به امضا رسیده است.

علی احمدی با اشاره به دستاورد تفاهم نامه ها در افزایش سهم راه آهن در حمل بار داخلی گفت : میزان محمولات معادن گل گهر 13 میلیون تن در سال است که برنامه ریزی تقاضای حمل 10.5 میلیون تن از این محمولات به راه آهن ارائه شده که حداقل توقع معادن گل گهر در تفاهم‌نامه جهت حمل ریلی معادل 6.5 میلیون تن است، این میزان در سال گذشته 4.5 میلیون تن بوده که بیش از 33 درصد رشد را نشان می دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه هم چنین مدیران کل هرمزگان، اصفهان، یزد و مدیران عامل جمعی از شرکت های حمل و نقل ریلی نیز حضور داشتند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

کشور ایران، در حال حاضر دارای ۱۳۴۳۷ کیلومتر (انتهای سال ۱۳۹۵)شبکه ریلی استاندارد و ۹۶ کیلومتر (میرجاوه-زاهدان) خطوط ریلی عریض است. نگهداری و تعمیر و هم‌چنین بهره‌برداری از شبکه ریلی بر عهده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (به عنوان نماینده حاکمیت) در بخش حمل و نقل ریلی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان