اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586695761

در بازدید هیئت لبنانی از مترو مطرح شد

تهران پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی

کد: 1395052586695761

http://goo.gl/zx2H0X

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از مسئولان شهرداری های جنوب و شمال لبنان و اعضای هیئت علمی برخی دانشگاه های این کشور از تاسیسات و ایستگاه های مترو تهران بازدید کردند.

تهران پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، در حاشیه این بازدید دکتر زاهد معاون رییس سندیکای شهری لبنان و استاد دانشگاه این کشور با بیان اینکه مترو در ایران با ارائه روش های جدید و توجه به مسائل فرهنگی به نظم و انضباطی بسیار خوب دست یافته است اظهار داشت: مترو تهران در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی پیشرو است و فرهنگ ایرانی- اسلامی در معماری مترو به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به بومی سازی ساخت تونل های مترو درایران، می توان گفت سرعت پیشرفت مترو بسیار خوب بوده و رشد زیادی نسبت به طول عمر آن دارد.

به گفته زاهد خیلی از متروهای جهان مثل فرانسه و سوییس دارای امکانات فنی و مهندسی خوبی هستند اما در برخی از این کشورها طول عمر مترو به 50 سال برمی گردد ولی مترو تهران با این عمر کوتاه پیشرفت چشمگیری داشته و مسلما داشته های آن در آینده کمتر از کشورهای اروپایی نخواهد بود.

در ادامه این بازدید دیگر مدیران حمل و نقل شهرهای مختلف لبنان، پیشرفت حمل و نقل عمومی به خصوص مترو در ایران را مثبت ارزیابی کرده و بر تلاش روزافزون مسئولان مترو در زمینه تسهیل تردد مردم در پایتخت ایران تاکید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه