اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231975761

در بازدید دو تن از مدیران شهری پایتخت مجارستان از مترو تهران:

ساختار عظیم و منسجم متروی تهران قابل تحسین است

کد: 13951117231975761

https://goo.gl/yi2vgV

، تهران , (اخبار رسمی): مشاور ارشد شهردار بوداپست و مدیر کل حمل و نقل و ترافیک این شهر در رأس هیئتی از کشور مجارستان، طی بازدید از متروی تهران، ساختار عظیم و درعین‌حال منسجم آن را تحسین کردند.

ساختار عظیم و منسجم متروی تهران قابل تحسین است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، این هیئت مجارستانی ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات متروی تهران از نزدیک با فعالیت‌ها و خدمات آن آشنا شدند.

سگراوی، مشاور ارشد شهردار بوداپست ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و دستاوردهای آن گفت: تاکنون متروهای بسیاری را در سراسر جهان دیده‌ام، که متروی تهران با توجه به سطح ارائه خدمات و  امکانات ارزان‌ترین و تمیزترین آنهاست. 

وی افزود: در سیستم حمل و نقل زیر زمینی تهران نکات بسیاری توجه مرا جلب کرده که مهمترین آن بهره گیری از المان‌های فرهنگی ایرانی و اسلامی در درون ایستگاه‌ها بود.

مشاور ارشد شهردار بوداپست با تقدیر از این حرکت فرهنگی زیبا و قابل توجه در مترو تهران گفت: بهره گیری از هنر در حمل و نقل عمومی مجارستان به تازگی مورد توجه قرار گرفته و سعی داریم تا در این زمینه از فعالیت‌های فرهنگی مترو تهران الگو برداری کنیم.

دابوتسی مدیر کل حمل و نقل و ترافیک بوداپست نیز در حاشیه این بازدید گفت: استانداردهای مترو تهران را نزدیک به استاندارهای اروپایی دیدم اما از همه بیشتر موضوعاتی مانند سرویس دهی رایگان به سالمندان، کارت بلیت‌های الکترونیک و طرح پرداخت از طریق تلفن همراه توجه مرا جلب کرد.

وی ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ایستگاهی اعم اتاق کنترل، سیستم هواساز و فرایند صدور بلیت اظهار داشت: نظم در همه ارکان مترو تهران از ویژگی‌های بارزی بود که در این بازدید مشاهده کردم و با این حجم از جابجایی مسافر این هماهنگی اجزا ضروری است.

مدیرکل حمل و نقل و ترافیک بوداپست خاطرنشان کرد: قطعاً از تجربیات و اتفاقات خوب مترو تهران به عنوان الگو در کشور خود استفاده کرده و کشور ما خواهان ارتباط و تعامل دوجانبه و سازنده در این زمینه با تهران است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه