اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233255761

به مناسبت روز نیروی هوایی

مارش نظامی «نبض حماسه» در مترو نواخته شد

کد: 13951119233255761

https://goo.gl/KtqsSZ

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: همزمان با روز نیروی هوایی و تقارن آن با ایام الله دهه فجر،‌ امروز و فردا در ایستگاه‌های متروی تهران مارش نظامی نواخته می‌شود.

مارش نظامی «نبض حماسه» در مترو نواخته شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه محمد بنی حسن افزود:  به مناسبت این روزهای فرخنده و هم چنین مناسبت دیدار خاطره انگیز کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در ۱۹ بهمن ۵۷مارش نظامی با عنوان «نبض حماسه» در چند ایستگاه مترو تهران طنین انداز می‌شود.

 بنی حسن با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایستگاه‌های مترو تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری سعی کرده تا در ایام دهه مبارک فجر، فضای پر نشاط انقلابی را در ایستگاه‌های مترو تهران ایجاد کند که به این منظور برنامه‌های بسیاری در شهر زیرزمینی در حال اجراست.

گفتنی است ویژه برنامه «نبض حماسه» امروز و فردا در ایستگاه‌های تجریش، امام خمینی (ره) و میدان آزادی اجرا می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه