در یوم الله 22 بهمن امسال

1.3 میلیون سفر با مترو تهران انجام شد

کد: 13951123234535761

https://goo.gl/ub6eeI

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: امروز همزمان با برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، حدود یک میلیون و سیصد هزار سفر با مترو تهران انجام شد.

1.3 میلیون سفر با مترو تهران انجام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، دکتر محمد احمدی بافنده با اشاره به حضور باشکوه و کم نظیر شهروندان تهرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: خدمتگزاران مردم در شرکت بهره برداری مترو تهران تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در جشن انقلاب اسلامی به کار گرفتند و امروز از ابتدای سرویس دهی تا پایان مراسم، حدود یک میلیون و سیصد هزار سفر با مترو تهران انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: به منظور جابجایی بهتر مسافران فاصله گذر حرکت قطارهای مترو به خصوص در خط ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند کاهش یافت.
به گفته دکتر احمدی بافنده در زمان‌های پرتردد، مترو تهران با اعزام قطارهای فوق‌العاده جابجایی مسافران را سرعت بخشید و زمان انتظار برای قطار جدید در ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی تا ۹۰ ثانیه هم رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه