خاطرات انقلاب در مترو تجریش بازسازی شد

کد: 13951118232575761

https://goo.gl/lHcZtQ

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، روزهای خاطره‌انگیز انقلاب بازسازی و شبیه سازی شد.

خاطرات انقلاب در مترو تجریش بازسازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن بابیان این خبر افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با ایجاد فضاسازی و نصب نمادهای انقلاب مسافران شهر زیرزمینی را به روزهای خاطره انگیز انقلاب سال 57 می‌برد.

وی گفت: در این ایام «آواز رهایی» نیز در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران طنین‌انداز می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران ادامه داد: برنامه فرهنگی و هنری «آواز رهایی» توسط دو گروه سنتی و دانشجویی اجرا خواهد شد که در آن قطعات مختلفی از جمله ترانه های خاطره انگیز انقلابی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای پرشور و نشاط انقلابی فعالیت های هنری در قالب گروه‌های موسیقی به اجرا درآمده است.

وی افزود: برنامه آواز رهایی در ایستگاه های امام خمینی (ره)، صادقیه، تئاتر شهر، دروازه دولت، شوش، پایانه جنوب و مصلی امام خمینی (ره) از تا 20 بهمن‌ماه میزبان مسافران مترو خواهد بود.

اجرای نمایش محیطی «چشم و تماشا» در متروی تهران

محمد بنی حسن گفت: نمایش محیطی «چشم و تماشا» یکی دیگر از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران است که در این ایام اجرا می شود.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای این برنامه تقویت هویت انقلابی است افزود: نمایش مفهومی (پرفورمنس) با عنوان «چشم و تماشا» در دو موضوع انقلاب اسلامی و آموزش شهروندی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش محیطی در ایستگاه های میدان آزادی، شادمان، امام خمینی (ره)، دروازه شمیران و پیروزی در حال برگزاری است و تا 20 بهمن ماه این ایستگاه ها عرصه هنرنمایی گروه هنری نمایش سلمان خواهند بود.

آموزش شهروندی در ایستگاه های مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری همچنین از برگزاری برنامه هنری «نقلی از شهر زیرزمین ما» در قالب نمایش پرده خوانی و نقالی خبر داد و گفت: هدف اصلی این نمایش آموزش شهروندی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه