اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586716003

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطرح کرد

نظرسنجی، موثرترین حوزه در فعالیت های ISQI

کد: 1395052586716003

http://goo.gl/7Vma8c

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین سالگرد افتتاح مرکز تحقیقات و نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عصر روز گذشته با حضور مدیریت محترم عامل، مدیران ارشد و پرسنل مرکز تماس شرکت برگزار شد.

نظرسنجی، موثرترین حوزه در فعالیت های ISQI

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اشکان گلپایگانی مدیرعامل ISQI، در این مراسم با تشکر و قدردانی از تلاش های مستمر همکاران شرکت در مرکز تماس، ابراز داشت: اگر بخواهیم فعالیت های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را وزن دهی کنیم و میزان اثربخشی آنها را چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ بعد رسانه ای و تاثیرگذاری در نظر بگیریم به جرات می توان گفت حوزه نظرسنجی بالاترین رقم را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: با گذشت 6 سال از تاسیس مرکز تماس شرکت، هنوز هم بزرگترین مرکز نظرسنجی کشور می باشد و با اختلاف قابل توجهی به لحاظ حجم و کیفیت کار در رده اول مباحث مرتبط با تحقیقات مشتری و نظرسنجی ایستاده که این امر مرهون زحمات شما عزیزان است.

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه نتایج نظر سنجی های شرکت یکی از مهترین شاخص های صنعت خودرو می باشد که باعث ایجاد انگیزه و رقابت بین شرکت های خودروساز شده است، عنوان کرد: این گزارشات که حاصل تلاش شماست، به منظور ارتقاء صنعت خودرو و برنامه ریزی و تعریف اقدامات اصلاحی خوراک خوبی برای شرکت های خودروسازی است.

وی ادامه داد: در زمان افتتاح مرکز تماس مباحث خدمات پس از فروش در دستورکار بود اما خوشبختانه امروز 37 پروژه مختلف در حوزه ارزیابی رضایت مشتریان در این مرکز در دست اجراست که 3 پروژه آن بین المللی است.

گلپایگانی با بیان اینکه نظرسنجی از مشتریان بزرگترین حوزه از فعالیت های شرکت است که در تعامل با جامعه قرار دارد و به طبع آن بسیار تاثیرگذار می باشد، گفت: شما در هر تماس که برقرار می کنید به عنوان سفیر ISQI هستید که با رفتار و برخورد خود شرکت را معرفی می کنید بنابراین اگر بتوانید در مواجهه با فرهنگ های مختلف تعامل خوبی با مخاطب داشته باشید برای شرکت بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه، مراسم جشنی به مناسبت سالگرد افتتاح مرکز تماس برگزار شد و در پایان نیز از 11 نفر از همکاران این مرکز به عنوان کیفی ترین، پرکارترین، همراه ترین و صبورترین پرسنل توسط مدیر عامل تقدیر به عمل آمد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید