اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119346003

ارزیابی خدمات پس ازفروش ماشین آلات

کد: 13950619119346003

http://goo.gl/JpCqlf

، تهران , (اخبار رسمی): ​خدمات پس از فروش30 شرکت عرضه کننده ماشین آلات درسال 94براساس دستورالعمل شرایط، ضوابط وارزیابی خدمات پس ازفروش صنعت ماشین آلات وآیین نامه اجرایی قانون حمایت ازحقوق مصرف کنندگان،موردارزیابی قرار گرفت.

ارزیابی خدمات پس ازفروش ماشین آلات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ​خدمات پس از فروش 30 شرکت عرضه کننده ماشین آلات در سال 1394 بر اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت ماشین آلات و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مورد ارزیابی قرار گرفت که بر اساس آن متوسط امتیاز این صنعت برابر با 52.64 درصد محاسبه شد.

بر اساس این گزارش شرکت های محور ماشین، ماشین سنگین آریا و آسان خودرو بالاترین رتبه را در بین شرکت های ارزیابی شده به دست آوردند. 

پیرو این ارزیابی ها شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبادرت به تهیه و اهداء لوح تقدیر به شرکتهای ارزیابی شده، کرده است . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید