اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137746003

در زمینه بازرسی و تست خودروهای داخلی انجام شد

امضای تفاهم نامه همکاری ایران با فرانسه

کد: 13950704137746003

https://goo.gl/h1rk4h

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم نامه سه جانبه ای بین شرکت های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، UTAC CERAMفرانسه و ایتراک در خصوص همکاری در زمینه بازرسی و تست خودروها با حضور مدیرکل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام ریئس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مسئولان سه شرکت منعقد شد.

امضاء تفاهم نامه همکاری ایران با فرانسه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ISQI، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در این مراسم که روز یکشنبه در ایدرو برگزار شد، ابراز داشت: از جمله اهداف برقراری این همکاری با کشور فرانسه ارتقاء سطح استانداردهای زیست محیطی ایران، تدوین استانداردهای جدید در حوزه تست و بازرسی خودروها، انتقال دانش از کشورهای اروپایی و بهبود مستمر بازرسی های خودرو در کشور بوده است.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه شرکت UTAC CERAM فرانسه در زمینه های افزایش توان طرف های ایرانی در حوزه تست و بازرسی خودرو، آموزش متخصصان داخلی واعتبار بخشی به مراکز تست خودرو با کشور همکاری خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه اجرای این تفاهم نامه موجب صرفه جویی مناسبی در هزینه های تست و بازرسی خودروها می شود، عنوان کرد: بر این اساس کنسرسیوم قابل اعتمادی با کشور فرانسه ایجاد می گردد و سرمایه گذاری های مشترکی برای توسعه آزمایشگاههای فعلی و ایجاد آزمایشگاههای جدید انجام خواهد شد.
گلپایگانی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه سه جانبه می تواند فضای مناسبی را برای افزایش کیفیت و روند تست ها و بازرسی خودروها در کشور ایجاد کند.
شرکت UTAC CERAM یکی از معتبرترین شرکت های بازرسی در حوزه صدور گواهینامه EURO NCAP مربوط به استانداردهای ایمنی خودرو در کشور فرانسه می باش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار