اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157956003

آبان ماه امسال برگزار می شود

چهارمین همایش خودروبارویکرد فروش وخدمات پس ازفروش

کد: 13950724157956003

https://goo.gl/BBnf7A

، تهران , (اخبار رسمی): 24و 25 آبان ماه امسال چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد «فروش و خدمات پس از فروش» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برپا خواهد شد.

چهارمین همایش خودروبارویکرد«فروش وخدمات پس ازفروش»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی  کنترل و کیفیت  استاندارد ایران ،ساسان قربانی دبیر این همایش، با اعلام این خبر شناسایی سهم خدمات پس از فروش در ارتقای برند، آسیب شناسی زنجیره فروش و خدمات پس از فروش، بررسی مؤلفه های موثر در رضایت مندی مشتریان، تأثیر حاکمیت و قوانین در خدمات و الگوهای موفق در خدمات پس از فروش را جز مهمترین محورهای این همایش برشمرد.

به گفته وی، عمده شرکت های خارجی حاضر در این همایش را شرکت هایی که در ایران تولید یا واردات خودرو دارند تشکیل خواهد داد اما باید بگویم هیچ محدودیتی برای حضور در این همایش برای شرکت های خودروسازی و قطعه سازی خارجی نیست.

قربانی ادامه داد: تاکنون حضور هیات ها و شرکت های مختلفی از کشورهای آلمان، فرانسه، هند، ژاپن، چین، برزیل، مکزیک، تونس، ترکیه و ... مشخص شده است که در این همایش حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای حوزه فروش و خدمات پس از فروش خود را ارائه خواهند کرد.

در ادامه محمد طاهریان مدیرارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه ISQI به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت وظیفه نظارت بر فرآیند فروش و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد، گفت: در سال جاری میزان رضایت مشتریان از فرآیند فروش خودروها افزایش یافته است به طوریکه در بخش تحویل خودرو 11.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش رضایت مشتریان را شاهد بوده ایم.

وی افزود: در آخرین گزارشی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش خودروها منتشر کرد نتایج ارائه شده نسبت به گذشته فاصله داشت که دلیل آن سختگیرانه تر شدن ارزیابی ها بود که براساس عارضه یابی های صورت پذیرفته محور کنفرانس «فروش و خدمات پس از فروش» تعیین شد و یکی از اهداف آن استفاده از تجربیات و الگوهای موفق بین المللی برای ارتقاء این بخش می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]