اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687215406

بانک کشاورزی طرح های دولت را اجرا می کند

کد: 1395052687215406

http://goo.gl/dreNXC

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک کشاورزی هم زمان با سفر کاروان تدبیر و امید، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در جلسه شورای هماهنگی بانک ها و کارگروه سرمایه گذاری و توسعه استان حاضر شد.

صنایع

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان که با حضور دکتر ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها برگزار شد آمادگی بانک کشاورزی را برای  اختصاص 4250 میلیارد ریال اعتبار توسط بانک کشاورزی به منظور اجرا و راه اندازی طرح های سفر هیات دولت به این استان و همچنین اختصاص 50 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای 500 نفر از مزدوجان اعلام کرد.

این گزارش می افزاید: وی همچنین  در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان که با حضور رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت تشکیل شده بود شرکت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه