اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687225721

پیشنهادی برای دندان های حساس

کد: 1395052687225721

http://goo.gl/TzndQK

، تهران , (اخبار رسمی): دندان های حساس؛ حواستان به شاخص RDA خمیردندان باشد

پیشنهادی برای دندان های حساس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سرمه ساویز ،برخی افراد با مصرف نوشیدنی های گرم، مواد غذایی داغ و غیره دچار حساسیت دندانی می شوند. یعنی سرما، گرما یا شیرینی می‌تواند سبب تحریک عاج دندان و متعاقب آن تحریک عصب‌هایی شود که ایجاد حساسیت، ناراحتی و درد می‌کند.

 در همین راستا در بین محصولات موجود برای دندان های حساس باید حواستان به شاخص سایش ((Relative Dentin Abrasivityکه به آن شاخص RDA می گویند باشد. 
در واقع شما باید خمیر دندانی را انتخاب کنید که شاخص سایش یا RDA آن بین 40 تا 60 باشد.

برای بهره مندی از تاثیر آن لازم است که حداقل یک ماه از خمیردندان استفاده کنید، چون حدود دو هفته طول می کشد تا شما تاثیر آن را مشاهده کنید.  البته توصیه می کنیم حتما از مسواک های نرم برای  شست و شوی  دندان ها استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساویز

همگام با پیشرفت های روز دنیا در زمینه محصولات آرایشی – بهداشتی، sh,dcبا تقویت بخش های کنترل کیفیت، پژوهش و توسعه و برنامه ریزی و پشتیبانی تولید اهتمام روز افزونی را در راستای ارتقاء کیفیت محصول، بسته بندی های جدید و به کارگیری بهترین مواد اولیه از معتبرترین کمپانی های جهان به نمایش گذاشت. اما ساویز امروز، علاوه بر حفظ ارزش های اصیل خود در راستای تأکید بر حفظ و ارتقاء مستمر کیفیت محصولات، دغدغه ای فراتر از تولید دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی