اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193045721

همه دانستی ها برای درمان زردی دندان ها

کد: 1395053193045721

http://goo.gl/HyZk23

، تهران , (اخبار رسمی): مصرف موادغذایی و نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه یا سیگار می تواند رنگ دندان ها را تغییر دهد.

همه دانستی ها برای درمان زردی دندان ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ساویز ، اگر زردی دندان ها به دلیل مصرف موادغذایی رنگی باشد، می توانید از خمیردندان های سفیدکننده استفاده کنید. اما حواستان باشد که استفاده ی نادرست از آنها خطرساز می شود. اکثر مردم در استفاده از این خمیردندان ها دچار افراط می شوند. در نتیجه امکان ساییدگی و تخریب مینای دندان و یا مشکلاتی بروز می کند.

برای پیشگیری از بروز این مشکلات لازم است که در کنار خمیردندان های سفیدکننده یک خمیردندان معمولی نیز استفاده کرده و مسواک نرمی را انتخاب کنید.

حواستان باشد که کودکان نباید ازخمیر دندان های سفید کننده استفاده کنند.اما اگر مینای دندان تان به طور طبیعی تیره تر باشد، استفاده از خمیردندان های سفیدکننده کاری از پیش نمی برد و رنگ دندان ها تغییری نمی کند. بهتر است به دندانپزشک مراجعه کنید تا تکنیک های مناسب شرایط شما را معرفی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساویز

همگام با پیشرفت های روز دنیا در زمینه محصولات آرایشی – بهداشتی، sh,dcبا تقویت بخش های کنترل کیفیت، پژوهش و توسعه و برنامه ریزی و پشتیبانی تولید اهتمام روز افزونی را در راستای ارتقاء کیفیت محصول، بسته بندی های جدید و به کارگیری بهترین مواد اولیه از معتبرترین کمپانی های جهان به نمایش گذاشت. اما ساویز امروز، علاوه بر حفظ ارزش های اصیل خود در راستای تأکید بر حفظ و ارتقاء مستمر کیفیت محصولات، دغدغه ای فراتر از تولید دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی