اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687455450

از هفته اول شهریور آغاز می شود

داوری دوسالانه کتاب برتر جشن خانه موسیقی

کد: 1395052687455450

http://goo.gl/5BPQfh

، تهران , (اخبار رسمی): داوری دوسالانه کتاب برتر جشن خانه موسیقی آغاز می شود مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دوسالانه کتاب برتر جشن خانه موسیقی به پایان رسید و داوری این آثار از هفته اول شهریور آغاز می شود.

داوری دوسالانه کتاب برتر جشن خانه موسیقی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دوسالانه کتاب برتر جشن خانه موسیقی پایان وقت اداری (25 مردادماه) به پایان  رسید و داوری این آثار از هفته اول شهریور آغاز می شود.

فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشن در سه شاخه آموزشی، علمی -پژوهشی و ترجمه از تیرماه منتشر شد و با توجه به استقبال و درخواست مولفان و ناشران به مدت 10 روز تا 25 مردادماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، دسته بندی کتاب ها آغاز شده و داوری این کتاب ها از هفته اول شهریور آغاز می شود و برگزیدگان در مراسم جشن سالیانه خانه موسیقی معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است، جشن خانه موسیقی سال 94 که به اعلام برگزیدگان دوسالانه آلبوم برتر موسیقی اختصاص داشت، به دلیل همزمانی با فاجعه منا برگزار نشد و برگزیدگان دوسالانه آلبوم برتر موسیقی نیز در جشن سال 95 معرفی خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه موسیقی

" خانه موسیقی" به عنوان تشکیلات صنفی, غیردولتی و غیر سیاسی کلیه هنرمندان دست اندر کار موسیقی در رشته های مختلف است که به انگیزه حفظ , گسترش ،اعتلا، اشاعه و معرفی موسیقی و موسیقی دانان ایرانی بر مبنای اصول فرهنگی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | موسیقی