اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050672115450

به مناسبت چهلمین روز درگذشت

یادمان مصطفی کمال پورتراب برگزار می شود

کد: 1395050672115450

http://goo.gl/6DJQl1

، تهران , (اخبار رسمی): یادمان استاد مصطفی کمال پورتراب(نایب رئیس فقیدشورای عالی) روز دوشنبه 11 مردادماه به همت جمعی از شاگردان آن مرحوم، از سوی خانه موسیقی و با همکاری خانه هنرمندان برگزار می شود.

پورتراب

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، مراسم بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب همزمان با چهلمین روز فقدان این هنرمند روز دوشنبه 11 مردادماه از ساعت 18 در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

قابل ذکر است در این مراسم جمعی از هنرمندان و شاگردان مصطفی کمال پورتراب به سخنرانی خواهند پرداخت و پخش کلیپی از آثار و زندگی این هنرمند از دیگر برنامه های مراسم خواهد بود.

بر اساس این گزارش اجرای گروه آوازی تهران(وکاپلا) به سرپرستی میلاد عمرانلو و اجرای کوارتت زهی با آثاری از زنده یاد پورتراب و همچنین اجرای پیانو نوازی، برنامه های موسیقی  این مراسم است.

به همین منظور علاقمندان برای شرکت در مراسم می توانند روز دوشنبه، 11 مردادماه از ساعت 18 به خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی(فرصت) مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه موسیقی

" خانه موسیقی" به عنوان تشکیلات صنفی, غیردولتی و غیر سیاسی کلیه هنرمندان دست اندر کار موسیقی در رشته های مختلف است که به انگیزه حفظ , گسترش ،اعتلا، اشاعه و معرفی موسیقی و موسیقی دانان ایرانی بر مبنای اصول فرهنگی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی