اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168835450

از سوی خانه موسیقی

ثبت نام بیمه تکمیلی آغاز شد

کد: 1395043168835450

https://goo.gl/z54m0Q

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام بیمه تکمیلی سال 95 اعضای خانه موسیقی با همکاری صندوق اعتباری هنر و بیمه ایران آغاز شد و تا 20 مردادماه ادامه دارد.

ثبت نام بیمه تکمیلی آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از خانه موسیقی، نهاد خانه موسیقی با ایجاد ظرفیت های تازه در زمینه خدمات رسانی به اعضا خود در سراسر کشـور، امسال نیز با وجود تمامی مشکلات عدیده بیمه تکمیلی ایران را برای اعضا خود فراهم کرد.

هدف از این اقدام خدمات دهی پزشکی در جهت تأمین درصد بالایی از هزینه های درمان بخصوص اعمال جراحی و هزینه های بیمارستانی و همچنین تامین آتیه و حمایت از اعضا درمقابل نتایج ناشی از فوت و یا حوادث است .

در سال گذشته بیش از 2500 نفر از اعضا خانه موسیقی و افراد تحت تکفل ایشان از این طریق تحت پوشش بیمه تکمیل درمان وعمر و حوادث ایران قرار گرفته اند . 

بر اساس این گزارش،اعضایی می توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند که حق عضویت های سالیانه خود را پرداخت کرده باشند و همچنین خود و افراد تحت تکفل ایشان دارای دفترچه بیمه درمانی بعنوان بیمه پایه (تامین اجتماعی -  خدمات درمانی – صداو سیما  و غیره) باشند.

قابل ذکر است؛ متقاضیان جهت ثبت نام بیمه تکمیلی به سایت صندوق اعتباری هنر مراجعه کرده و پس از ورود به پروفایل خود، به بخش پرداخت بیمه تکمیلی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت حق بیمه تکمیلی اقدام کنند. 

همچنین نشانی اینترنتی صندوق اعتباری هنر honarcredit.ir و مبلغ ثبت نام جهت بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی امسال 2.736.000 ریال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه موسیقی

" خانه موسیقی" به عنوان تشکیلات صنفی, غیردولتی و غیر سیاسی کلیه هنرمندان دست اندر کار موسیقی در رشته های مختلف است که به انگیزه حفظ , گسترش ،اعتلا، اشاعه و معرفی موسیقی و موسیقی دانان ایرانی بر مبنای اصول فرهنگی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی