اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687665408

توسط بانک صنعت و معدن انجام شده است

اختصاص 100 میلیون یورو به فولاد روهینا

کد: 1395052687665408

http://goo.gl/etuvnr

، تهران , (اخبار رسمی): از سوی بانک صنعت و معدن به شرکت مجتمع فولاد روهینا جنوب مبلغ 100 میلیون یورو و تسهیلات ارزی تخصیص یافته است.

فولاد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین عسکری - عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از برخی طرح های بزرگ این بانک در استان خوزستان بازدید کرد.
در این سفر طرح های مجتمع فولاد روهینا جنوب در شهرستان دزفول و آریا استیل اروند در شهرستان اندیمشک مورد بازدید حسین عسکری و هیات همراه قرار گرفتند.
قابل ذکر است شرکت فولاد روهینا جنوب با حجم سرمایه گذاری 143 میلیون یورو، سالانه 450هزارتن انواع میلگرد تولید خواهد کرد و با راه اندازی آن برای 445 نفر اشتغال ایجاد میشود.
همچنین آریااستیل الوند نیز با سرمایه گذاری بالغ بر 460 میلیارد ریال، سالانه 210 هزار مترمکعب بلوک و پانل AAو ملات خشک تولید کرده و برای 34 نفر اشتغال ایجاد میکند.
گفتنی است راه اندازی واحد های صنعتی یاد شده در مناطق محروم استان خوزستان نقش موثری در فعال سازی فضای کسب و کار و توسعه اقتصادی منطقه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش و در این بازدید، عمادی مدیر امور نظارت بر طرح ها، ‌فغانپورگنجی سرپرست شعب استان خوزستان و فضلی نژاد کارشناس امور نظارت بر طرح های بانک صنعت و معدن حسین عسکری را همراهی کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صنعت و معدن

بانک اعتبارات صنعتی که اولین بانک توسعه صنعتی در ایران است به موجب قانون برنامه عمرانی هفت ساله دوم کشور در سال 1335 باسرمایه اولیه 600 میلیون ریال و به منظور ایجاد و تقویت کارآفرینان بخش خصوصی تأسیس گردید .سهام اولیه این بانک تماماً به دولت تعلق داشت لیکن پس از حدود 20 سال فعالیت، تصمیم گرفته شد که با فروش تدریجی سهام به بخش خصوصی موجبات غیردولتی شدن بانک مزبور فراهم گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه