اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688075406

دیدار بانک کشاورزی با نمایندگان یورومانی

انتظارات بانک های ایرانی تبیین شد

کد: 1395052688075406

http://goo.gl/QtDmhh

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، در دیدار با نمایندگان یورومانی ضمن تاکید بر ضرورت ارتقاء روابط چندجانبه میان بانک های ایرانی و خارجی، انتظارات بانک های ایرانی از طرف‌های خارجی را تبیین کرد.

دیدار

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مهندس خدارحمی در دیدار با ویکتوریا بن، مسئول امور خاورمیانه و آفریقای یورومانی و اکبر احسن معاون مدیر مسئول مجله یورومانی، ضمن ارائه توضیحاتی درباره رویکردها و فعالیت‌های بانک کشاورزی، از برگزاری رویدادهای علمی و تخصصی در ایران استقبال کرد و گفت: با برگزاری رویدادهای مختلف تعاملی میان بانک‌های ایرانی و خارجی، زمینه گفتگو و تبادل نظر درباره موضوعات مهمی از جمله پول‌شویی، تطبیق، مقررات و قوانین حضور بانک‌های خارجی و نیز شناسایی فرصت‌های همکاری فراهم خواهد شد.

وی در ادامه ضمن معرفی توانایی ها و ظرفیت های بانک کشاورزی در موضوعاتی از قبیل مکانیزاسیون، پرورش ماهی در قفس، کشت های گلخانه ای، حمایت از بنگاه های زودبازه و توانمندسازی زنان، از پیشنهاد یورومانی برای برگزاری کنفرانس سالانه و دوره‌های آموزشی استقبال کرد  و گفت: بانک کشاورزی آماده بررسی پیشنهادات جدید یورومانی در زمینه های مشترک است.

بر اساس این گزارش، نمایندگان یورومانی پس از برگزاری موفق اولین کنفرانس بانکداری ایران در لندن در ماه می 2016 ، به منظور بررسی و رایزنی با مسئولان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره برگزاری دومین کنفرانس به میزبانی بانک مرکزی و با همکاری سایر بانک های کشور، به ایران سفر کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و سه سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه