اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052688296011

شرکت اطلس خودرو اعلام کرد

شرایط جدید فروش خودروهای کیا

کد: 1395052688296011

http://goo.gl/pBcepq

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اطلس خودرو، نماینده رسمی شرکت کیاموتورز در ایران از تغییر شرایط فروش خودروهای این شرکت خبر داد .

شرایط فروش جدید خودروهای کیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اطلس خودرو ؛ویژگی شرایط فروش جدید محصولات شرکت اطلس خودرو, کاهش قیمت برخی از خودروهای پرطرفدار نظیر سورنتو, اپتیما, سراتو کوپ و ریو 4 و 5 درب در مدل های 2016 می باشد و مشتریان عزیز می توانند به صورت نقدی و یا اقساطی با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند. هدف شرکت اطلس خودرو از تعریف شرایط جدید و کاهش زمان تحویل از 90 روز به 30 روز , تسهیل فرآیند خرید خودرو و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می باشد. شایان ذکر است است کلیه ی خودروهای شرکت اطلس خودرو  دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی با قابلیت دریافت خدمات در شبکه ی گسترده ی خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی  با شماره 48644444 داخلی  شماره 2 تماس حاصل نمایند و همچنین  به صورت حضوری به یکی از عاملیت های رسمی این شرکت در سراسر کشور، مراجعه فرمایند. "

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال 1386 در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]