اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960317251196011

به مناسبت ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شد:

طرح سرویس کلینیک تابستانه‌ی 96 اطلس خودرو

کد: 13960317251196011

https://goo.gl/QmPHqa

، تهران , (اخبار رسمی): واحد خدمات پس از فروش اطلس خودرو با همکاری نمایندگی‌های مجاز، بستری مناسب تدارک دیده تا سیستم سرمایشی و سیستم سوخت‌رسانی خودروی هموطنان مورد بازدید قرار گیرد. به این مناسبت این شرکت از مشتریان خود دعوت کرده تا به عوامل مجاز شرکت اطلس خودرو در سراسر ایران از تاریخ 27 خرداد الی 8 تیر ماه مراجعه کنند.

سرویس کلینیک تابستانه (ویژه ماه مبارک رمضان)

شرکت اطلس خودرو از مشتریان محترم دعوت می نماید تا نسبت به مراجعه به عاملیتهای مجاز اطلس خودرو در سراسر کشور، از تاریخ 27 خرداد ماه الی 8 تیر ماه جهت بهره مندی از خدمات ویژه ای حضور به هم رسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلس خودرو، شروع تابستان امسال با انتهای ماه مبارک رمضان و تعطیلات ویژه عید فطر و آغاز سفرهای تابستانی مصادف است. در این راستا اولین موضوعی که ذهن رانندگان را به خود معطوف می‌دارد عملکرد بهینه‌ی سیستم سرمایشی و تهویه مطبوع خودرو است. همچنین انجام بازدید‌های تخصصی و سرویس‌های دوره ای بیش از پیش احساس می‌گردد. واحد خدمات پس از فروش  اطلس خودرو با همکاری عاملیت‌های مجاز، بستری مناسب تدارک دیده تا سیستم سرمایشی و سیستم سوخت‌رسانی خودرو مورد بازدید قرار گیرد. به این مناسبت این شرکت مشتریان خود دعوت کرده تا به عوامل مجاز شرکت اطلس خودرو در سراسر ایران از تاریخ 27 خرداد ماه الی 8 تیر ماه مراجعه کنند. طبق اعلام شرکت اطلس خودرو، این شرکت امیدوار است با طرح سرویس کلینیک تابستانه (ویژه رمضان)  آرامش را به خانواده اطلس خودرو هدیه دهد.

 

مزایای طرح شامل موارد زیر است:

  • بازدید فنی رایگان سیستم تهویه مطبوع (شامل خودروهای شرکتی و غیر شرکتی)
  • بازدید فنی رایگان سیستم سوخت رسانی (شامل خودروهای شرکتی و غیر شرکتی)
  • تعویض رایگان کنیستر خودروهای موهاوی شرکتی (در صورت نیاز)
  • 20% تخفیف اجرت کلیه خدمات (شامل خودروهای شرکتی)
  • 10% تخفیف اجرت کلیه خدمات (شامل خودروهای غیر شرکتی)
  • 20%  تخفیف مکمل‌های شستشوی سیستم سوخت رسانی BG  (شامل کلیه خودروها)

 

مشتریان شرکت اطلس خودرو برای استفاده از این خدمات می‌توانند به نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر و جستجوی نمایندگی‌ها به سایت این شرکت به آدرس http://www.atlaskhodro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال 1386 در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]